Witam serdecznie,
Przyszedł czas na sprzedaż mojego Granda `95, w moim posiadaniu ponad 1,5 roku.
Jeep został sprowadzony do Warszawy w sierpniu 2005 roku z Szwajcarii.
Książka serwisowa prowadzona od początku do dnia dzisiejszego, dodatkowo II kluczyk.
Ostatni przegląd w Szwajcarii w czerwcu 2003 roku.
Kolejne wpisy w polskich serwisach aż do dziś, sterta dokumentacji czeka na wgląd.
W czerwcu 2012 roku została założona instalacja gazowa przez poprzedniego właściciela.
Prosta instalacja mieszalnikowa, sprawuje się bardzo dobrze, brak wyczuwalnej różnicy podczas jazdy na gazie i benzynie.
Samochód ma bardzo ładne opony AT, które pokonały nie więcej niż 10 000 km, w stanie bardzo dobrym.
Poważniejsze naprawy wykonane podczas mojej eksploatacji:
- serwis pozakupowy, wymiana sworzni zwrotnic, olej most przód, uszczelnienie półosi przód (lipiec 2013)
- wymiana paska klinowego, wymiana płynu w reduktorze, naprawa kopułki i palec zapłonowy, uszczelnienie wałka ataku mostka przedniego, naprawa prowadnic klocków hamulcowych, regeneracja tłoczków i zacisków przód (październik 2013)
- naprawa układu klimatyzacji, wymiana kilku elementów, wymiana klapki sterującej nawiewem, wymiana płynu chłodniczego, sprawdzenie całego układu, nagrzewnica sprawna (naprawa wymagała demontażu deski rozdzielczej, grudzień 2013)
- nowy tłumik o przyjemnym dźwięku, wycięty katalizator (marzec 2014)
- uszczelnienie przedniego mostu (marzec 2014)
- wymieniony olej + filtry (marzec 2014)
- przegląd instalacji gazowej + wymiana filtrów (kwiecień 2014)
- wymiana przednich wahaczy górne + dolne, drążków, końcówki przekładni kierowniczej, ustawienie zbieżności (czerwiec 2014)
Ubezpieczenie ważne do lutego 2015, przegląd techniczny do października 2015.
Samochód garażowany przeze mnie jak też przez przynajmniej 2 poprzednich właścicieli.
Problem:
Skrzynia automatyczna nadaje się do regeneracji, na łączeniu z silnikiem są wycieki, stąd auto jako uszkodzone.
Objawem tego jest „gubienie” 4 biegu po przejechaniu ok. 30 – 40 kilometrów, wszystkie inne biegi działają poprawnie, a skrzynia płynnie przerzuca biegi.
Wskażę oczywiście dwa warsztaty w Warszawie, w których byłem na konsultacjach, koszt naprawy z roczną gwarancją to 2 000 zł.
Posiadam również na sprzedaż Forda Focusa II kombi 1.6 Tdci z 2007 roku.
Chętnie zamienię oba auta na jedno.
Szerszych informacji udzielę telefonicznie.
Pozdrawiam
Robert
509 642 622