Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jeep Grand Cherokee 5.2 V8 + LPG - super wnętrze!

11-01-2015, 20:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 000 zł     
Użytkownik elvis_iv
numer aukcji: 4941909128
Miejscowość Podkowa Leśna
Wyświetleń: 1592   
Koniec: 11-01-2015 20:30:11

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1995
Przebieg (km): 314250
Pojemność silnika (cm3): 5200
Moc silnika (KM): 215
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Tak
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Komputer pokładowy, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam serdecznie,

Przyszedł czas na sprzedaż mojego Granda `95, w moim posiadaniu ponad 1,5 roku.

Jeep został sprowadzony do Warszawy w sierpniu 2005 roku z Szwajcarii.

Książka serwisowa prowadzona od początku do dnia dzisiejszego, dodatkowo II kluczyk.

Ostatni przegląd w Szwajcarii w czerwcu 2003 roku.

Kolejne wpisy w polskich serwisach aż do dziś, sterta dokumentacji czeka na wgląd.

W czerwcu 2012 roku została założona instalacja gazowa przez poprzedniego właściciela.

Prosta instalacja mieszalnikowa, sprawuje się bardzo dobrze, brak wyczuwalnej różnicy podczas jazdy na gazie i benzynie.

Samochód ma bardzo ładne opony AT, które pokonały nie więcej niż 10 000 km, w stanie bardzo dobrym.

 

Poważniejsze naprawy wykonane podczas mojej eksploatacji:

 

- serwis pozakupowy, wymiana sworzni zwrotnic, olej most przód, uszczelnienie półosi przód (lipiec 2013)

 

- wymiana paska klinowego, wymiana płynu w reduktorze, naprawa kopułki i palec zapłonowy, uszczelnienie wałka ataku mostka przedniego, naprawa prowadnic klocków hamulcowych, regeneracja tłoczków i zacisków przód (październik 2013)

 

- naprawa układu klimatyzacji, wymiana kilku elementów, wymiana klapki sterującej nawiewem, wymiana płynu chłodniczego, sprawdzenie całego układu, nagrzewnica sprawna (naprawa wymagała demontażu deski rozdzielczej, grudzień 2013)

 

- nowy tłumik o przyjemnym dźwięku, wycięty katalizator (marzec 2014)

- uszczelnienie przedniego mostu (marzec 2014)

- wymieniony olej + filtry (marzec 2014)

- przegląd instalacji gazowej + wymiana filtrów (kwiecień 2014)

- wymiana przednich wahaczy górne + dolne, drążków, końcówki przekładni kierowniczej, ustawienie zbieżności (czerwiec 2014)

 

Ubezpieczenie ważne do lutego 2015, przegląd techniczny do października 2015.

Samochód garażowany przeze mnie jak też przez przynajmniej 2 poprzednich właścicieli.

 

Problem:

Skrzynia automatyczna nadaje się do regeneracji, na łączeniu z silnikiem są wycieki, stąd auto jako uszkodzone.

Objawem tego jest „gubienie” 4 biegu po przejechaniu ok. 30 – 40 kilometrów, wszystkie inne biegi działają poprawnie, a skrzynia płynnie przerzuca biegi.

Wskażę oczywiście dwa warsztaty w Warszawie, w których byłem na konsultacjach, koszt naprawy z roczną gwarancją to 2 000 zł.

 

Posiadam również na sprzedaż Forda Focusa II kombi 1.6 Tdci z 2007 roku.

Chętnie zamienię oba auta na jedno.

Szerszych informacji udzielę telefonicznie.

 

Pozdrawiam

Robert

 

509 642 622