Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JEEP GRAND CHEROKEE 4.7 V8 LPG Mega Okazja

02-07-2014, 19:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 500 zł     
Użytkownik sta44kr
numer aukcji: 4357825464
Miejscowość Czerwieńsk
Wyświetleń: 297   
Koniec: 02-07-2014 19:24:33

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 256000
Pojemność silnika (cm3): 4700
Moc silnika (KM): 232
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Czarny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Homologacja na ciężarowe, Kupiony w salonie, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 Na sprzedam śliczny JEEP GRAND CHEROKEE z roku 2002 z najlepszym silnikiem i reduktorem dostępnym w tym modelu.

 

 

Silnik 4.7 V8 Power Tech,

Reduktor NV 247

Most tył D44

System quadra-drive

 

 

Auto z zamontowaną sekwencyjną instalacją LPG producenta AC oraz butlą w kole zapasowym.

 

 

Wśród wyposażenia samochodu znajdziemy:

- skórzana tapicerka,

- fotele wentylowane, podgrzewane, elektryczne z pamięcią dla 2 osób ,

- automatyczna skrzynia biegów,

- komputer pokładowy,

- ABS,

- alarm,

- centralny zamek z pilotem (oryginał JEEP)

- regulowana kierownica wielofunkcyjna,

- tempomat,

- AIR BAG,

- sekwencyjna instalacja gazowa,

- komplet opon zimowych i letnich,

- felgi aluminiowe JEEP,

- climatronic dwustrefowy,

- 4 X elektryczne szyby,

- elektryczne i podgrzewane lusterka,

- otwierana tył szyba (podgrzewana),

- radio CD,

- reflektory przód ANGEL EYES,

- funkcję ustawień fotela przypisanych do danego kierowcy (dotyczy również radia),

- odsunięcie fotela po wyciągnięciu kluczyka w celu łatwego wyjścia,

- przysunięcie fotela po otwarciu auta z pilota,

- gniazdo 12V w bagażniku,

 

Auto idealnie pracuje na benzynie jak i na LPG.

Przy przebiegu około 250000 km wymieniłem:

- płyn chłodniczy,

- olej w przednim moście MOBIL 75W140 z dodatkiem LSD MOPAR,

- olej w tył moście MOBIL 75W140 z dodatkiem LSD MOPAR,

- olej silnikowy CASTROL EDGE 5W30 plus filtr FILTRON

- olej skrzyni biegów PETRO CANADA ATF +4 plus 2 filtry skrzyni,

- olej reduktora 247 - MOPAR NV 247,

- płyn wspomagania (PRESTONE),

 

- świece

- filtry LPG plus regulacja

 

Dodatkowo w czasie mojej eksploatacji (od około października 2013) wymieniłem:

Od przodu:

- termostat (oryginał ASO),

- hydrowentylator,

- chłodnica,

- uszczelki pokrywy zaworów (oryginał ASO),

- uszczelniacz silnika przód (NATIONAL),

- klocki hamulcowe przód,

- miska olejowa skrzyni biegów,

- przegub wału przód,

- kompletne zestawy naprawcze łożysk tył strona lewa i prawa (oryginał ASO),

- klocki hamulcowe tył,

- amortyzatory tył klapy

 

ZAWIESZENIE:

od przodu:

- gumy wahacza dół (MOOG) strona lewa i prawa,

- gumy wahacza tył dół (MOPAR) strona lewa i prawa,

- gumy wahacza tył góra (sierżant lub V-wahacz MOOG)

- sworzeń (BAW)

 

KLIMATYZACJA:

- pełny serwis kwiecień 2014

 

OGUMIENIE:

- 4 nowe opony letnie,

- 4 opony zimowe (w dobrym stanie).

 

Z minusów :-(


- jeden komplet kluczyków,

- brak homologacji na butlę (zgubiłem, ale do wyrobienia u producenta koszt 50zł) - butla ważna chyba do 2016,

- nie wiem czy działa gniazdo przyczepy (nigdy nie jeżdżone z przyczepą),

- nie działa wskaźnik poziomu LPG,

 

Auto idealnie jeździ na Pb i LPG. Po regulacji LPG. Skrzynia biegów pracuje idealnie. Silnik suchy bez wycieków, skrzynia i reduktor również. W aucie nic nie stuka i nie puka.

 
Auto do obejrzenia w Czerwieńsku k/Zielonej Góry