Samochód marki Jeep, model Grand Cherokee z roku 2000, kolor brązowy. Wersja amerykańska z najwłaściwszym w tym modelu silnikiem 4,7l V8 oraz instalacją gazową Stag 300-8 na wtryskach Hana z butlą gazową 77l w miejscu koła zapasowego.
Do Polski sprowadzony w roku 2006, w moim posiadaniu od 2011 roku.
Przez pierwszy rok serwisowany u Seby w Auto Centrum A&S, następnie do chwili obecnej przeglądy i naprawy robione u Marcina w Sopocie w Jakmar, a instalacja gazowa serwisowana w AUTOGAZTECHNIK 4x4 na Osowej.
Samochód jest w stanie dobrym, zarówno wizualnie, jak i mechanicznie, używany przez 95% czasu na asfalcie, pozostały czas to las, delikatny teren oraz wycieczki w góry.
Widoczne są drobne odpryski na przedzie maski, są również drobne wgniecenia na bokach. Fotel kierowcy ze śladami użytkowania. Na felgach odpryski.
Samochód posiada hak, obok niego umiejscowiony jest praktyczny wlew gazu.
Na wyposażeniu standardowym jest dwustrefowa klimatyzacja, podgrzewane fotele przednie z pełną elektryką, tempomat, multifunkcyjna kierownica, radio ze zmieniarką CD, roleta w bagażniku. Napęd Quadra-Drive I z reduktorem, nominalny tył z dołączanym automatycznie przodem i rozdziałem momentu na poszczególne koła.
Samochód przeszedł kilka remontów, między innymi wymieniony został komputer gazowy i wtryski, łańcuch w reduktorze, tylne łożyska i kilka innych. Najpoważniejszym remontem wykonanym w moim samochodzie, co odzwierciedlam w cenie, jest całkowity remont silnika wraz z wymiana chłodnicy.
Cała specyfikacja napraw i części wymienionych podczas remontu silnika, jak i całej reszty jest dostępna w serwisie Jakmar u Marcina, gdyż sam wszystkiego nie pamiętam. Również klimatyzacja była naprawiana, z tego co pamiętam to problem był z kompresorem oraz szczelnością, w obecnej chwili jest w 100% sprawna.
Przed zeszłą zimą zakupiłem nowe opony zimowe wysokiej jakości, w testach zajęły 3. miejsce - Michelin Latitude Alpin, także jest to ich drugi sezon.
Olej w silniku, skrzyni, mostach i centralnym dyferencjale zmieniany wraz z dodatkami do LSD, plyn chłodniczy i hamulcowy zmieniane. Kolejna wymiana oleju w reduktorze i mostach przy 340 tysiącach kilometrów. Świeży olej i filtr oleju. Regulacja gazu i filtry wymienione ostatnio we wrześniu 2014.
Mechanicznie zadbany, gdy coś zaczynało szwankować to problem był lokalizowany i eliminowany.
Jeep bezproblemowo podróżował do Niemiec i Francji.
W zestawie koło zapasowe.
Mogę wystawić fakturę Vat, wówczas kwota zakupu jest wartością Netto.
Przed zakupem proszę o oględziny samochodu.
Telefon kontaktowy: 505-[zasłonięte] -990