Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-RARYTAS;-) VAT23%!

28-10-2014, 10:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 800 zł     
Użytkownik sierraco
numer aukcji: 4711691319
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 444   
Koniec: 28-10-2014 10:05:00

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 165000
Pojemność silnika (cm3): 4000
Moc silnika (KM): 177
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: SUV
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Pierwszy właściciel, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

UWAGA!

Samochód przedaję na fakturę VAT 23% - tak go kupiłem, więc tak sprzedaję,

więc kupujący oszczędza na podatku od PCC3, a FV z 23% podatku VAT też nie jest do przecenienia;)

Nie jestem handlarzem - prowadzę działalność gospodarczą!

 

Obecnie nowa cena - 15.800 zł brutto na czas tej licytacji! Potem wraca na 16.500 zł, albo też wycofam ze sprzedaży.

 

 

______________________________________________________________________________________________________

 

 

 

Szanowni Państwo!

 

Z żalem muszę się rozstać ze swoim pierwszym wymarzonym autkiem terenowym, którym jest

JEEP GRAND CHEROKEE LIMITED 4.0 z 1997 roku w kolorze zielony metalik,

sprowadzony do Polski w styczniu 2010 roku ze Szwajcarii, a ja jestem pierwszym faktycznym właścicielem autka w Polsce;)

Jeep jest zadbany, czyściutki, jeździ się bardzo komfortowo, niemal płynie. Wszystkie naprawy robione na bieżąco, nic nie puka, nic nie stuka;)

W zimie nie są mu straszne żadne śniegi i zaspy - dzięki niemu zawsze byłem pewny, że zdążę do pracy, czy na umówione spotkanie, niezależnie w jakiej części Polski miało by się ono odbyć.


Instalacji gazowej w końcu nie zainstalowałem, bo przy tych przebiegach nie opłacało mi się - trzeci samochód w rodzinie...

 Mogę za to polecić, jaką zainstalować i ew. gdzie to zrobić;)

Za dodatkową opłatą mogę dorzucić NOWE, NIGDY NIE MONTOWANE I NIE UŻYWANE elementy do montażu instalacji LPG: cała elektronika z okablowaniem LPGTECH, wtryskiwacze i reduktor. Wszystko bardszo dobrej jakości i z mocą odpowiednią do tego auta;)


Autko w/g mojej wiedzy i raportu CARFAX jest bez żadnego poważnego wypadku - miało tylko 2 małe przygody: przerysowany prawy przedni błotnik jeszcze w Szwajcarii (widać to po drobnych łuszczeniach się klaru na górze owego błotnika, sam kolor malowany był tylko z dołu do pasków, a klar po całości elementu), oraz zbite lewe kierunkowskazy wraz z lewą lampą, lewym halogenem przez mojego syna - wziął samochód bez mojej wiedzy i 5 minut później Bozia go pokarała: chociaż jest dobrym młodym kierowcą, to nie zdążył się biedak zatrzymać na czas na zjeździe z wiaduktu;).

Naprawa obyła się bez żadnego lakierowania na szczęście.

 

Jeep kupiony został z przebiegiem ok. 151.000km, obecnie ma 164.800km.

Był dla mnie rodzynkiem, pierwszym wymarzonym samochodem terenowym 4x4, a poza tym trzecim samochodem w rodzinie, a więc się zbytnio nie najeździł;)

Po kupnie, albo przed-nie pamiętam, zamówiłem raport CARFAX - wszystko czyste, bez problemów;)

To właśnie dzięki temu Jeepkowi dołączyłem do zacnego grona forumowiczów z jeep.org.pl;) 

W samochodzie nigdy nie były palone papierosy!


Na wyposażeniu posiada:

- tempomat,

- radio oryginalne jeepowe z młodszego modelu Jeep Cherokee XJ -takie jak w WJtach, tylko pasujące do ZG,

- skórzaną kierownicę w bdb stanie ze sterowaniem tempomatem,

- jasną tapicerkę (kolor tzw. banan),

- dzieloną tylną kanapę oraz oparcie w stosunku 2/3 i 1/3,

- podłokietnik między przednimi fotelami ze schowkiem i uchwyty na napoje z przodu i z tyłu,

- automatyczną klimatyzację,

- elektryczne fotele,

- grzane fotele (u kierowcy grzanie nie działa - niestety częsta przypadłość, u pasażera jest w/g mojej Pani ok...),

- elektrycznie ustawiane lusterka,

- elektrycznie otwierane cztery szyby,

- otwieraną  szybę klapy z tyłu,

- tylną wycieraczkę - sprawną oczywiście,

- zegary licznika z metalowymi obwódkami-ringami,

- relingi dachowe,

- hak holowniczy ponoć oryginalny,

- autoalarm i immobiliser fabryczny,

- komputer pokładowy z wbudowanym kompasem.

- nagłośnienie i wzmacniacz InfinityGold - bardzo ładne brzmienie;)


Dla głębiej zainteresowanych podaję VIN: 1J4GZB8S6VY515822 

 

O samochód zawsze dbałem, naprawiane i wymieniane było wszystko na bieżąco.

Auto serwisowane najpierw u forumowego mechaniora "Michua" w Pit-Stopie (m.in. przegląd po zakupie,

cały pakiet startowy itp.), a później u mojego znajomego mechanika. 


Obecnie Jeep jest niemal świeżo po (mowa o przebiegu, nie czasie - czyli od 100 do 800 km, bo przez ostatnie 3-4 miesiące Jeepek stał nieruszany na podjeździe - aż go szkoda...):

- wymianie tylnego mostu (używka z gwarancją od człowieka z jeep.org.pl),

- przewodów hamulcowych (nowe),

- pompy hamulcowej (używka jak nowa i z gwarancją;)),

- przednich tarcz na nowe nacinane i nawiercane,

- klocków hamulcowych,

- klocków ręcznego z zestawem regeneracyjnym,

- jest po regeneracji wszystkich zacisków hamulcowych,

- naprawie hamulca ręcznego,

- wymianie przewodów zapłonowych,

- wymianie kopułki i palca rozdzielacza,

-wymianie rezystora wentylatora nadmuchu,

- wymianie akumulatora (stary w zimie wyzionął ducha),

- wymianie płynu chłodniczego (PRESTONE) i hamulcowego (DOT 5.1 MOTUL)

- wymianie oleju silniokwego z filtrem (10W40 GM + Militec),

- olej w skrzyni wraz z filtrem (MOPAR) był wymieniany przy kupnie, więc jeszcze co najmniej 45.000km czasu do następnej wymiany;)

- wymianie kompletu nowych opon całorocznych,

- wszystkie felgi zostały poddane renowacji - obecnie w czarnym połysku wyglądają nawet lepiej od nowych;).


Po zakupie na początku miał zrobiony remont zawieszenia, nowe klocki hamulcowe, nowy tłumik, wszystkie oleje i płyny z filtrami, został dobrze wymyty, a tapicerka poszła do fachowców, którzy wszystkie fotele wykręcili, wyczyścili, zakonserwowali, a dywaniki porządnie wyprali i wysuszyli;)

Tak zresztą robię z każdym autem, które kupuję.

 

 

Do minusów można zaliczyć dwa widoczne ślady na lakierze po czymś ostrym, co widocznie obiło się o blachę na lewym tylnym błotniku i lewych tylnych drzwiach. Na co dzień nie zwraca się na to uwagi - nie widać tego po prostu.

Na krawędzi lewych przednich drzwi jest ślad chyba po próbie włamania, ale po założeniu odboju (który i tak był u mnie konieczny) nie ma po tym widocznego śladu.

Jeep ma już na karku niemal 17 lat, więc trzeba to brać pod uwagę;)

Multum fotek niczego nieukrywających wgrałem tutaj: http://sierra.com.pl/JEEP%20ZG/ 

 

I to by chyba było na tyle.

Zapraszam do kupna, bo szkoda, aby samochód tak stał i się marnował - ja nie mam już czasu nim jeździć i muszę go niestety go sprzedać, a co ważne, sprzedaję go na fakturę VAT 23% - tak go kupiłem, więc tak sprzedaję,

więc kupujący oszczędza na podatku od PCC3, a FV z 23% podatku VAT też nie jest do przecenienia;)

Nie jestem handlarzem - prowadzę działalność gospodarczą!

Samochód nie ma homologacji ciężarowej!


Nie interesuje mnie zamiana - tylko sprzedaż!


Wiem ile to auto jest warte, w jakim jest obecnie stanie i ile w nie włożyłem, a ze swojej praktyki wiem, że suma wydana na tanie i okazyjne auto + doprowadzenie go do w miarę zadowalającego stanu będzie wyższa, niż kupno gotowego do jazdy Jeepka, np. z tej aukcji;)

 

ZAPRASZAM!!!