Przedmiotem sprzedaży jest luksusowe auto terenowe rodem z ameryki. Celowo nie piszę, że to SUV, ponieważ Jeep Grand Cherokee zajedzie dużo dalej niż konkurenci z segemntu. Genialny napęd Quadra Drive w połączeniu z silnikiem diesla dysponującym 400Nm momentu obrotowego pozwolą na czerpanie frajdy z jazdy zarówno po zwykłej drodze, jak i po mniej dostępnych ścieżkach i bezdrożach. Jeśli szukasz auta bezpiecznego, wyróżniającego się w tłumie, które ma być praktyczne i wygodne, ale oprócz tego ma także sprawiać frajdę - oferta jest dla Ciebie!
Silnik Prezentowanego Jeepa to optymalna w polskich warunkach jednostka 2,7 CRD o mocy 163KM, która zapewnia bardzo przyzwoite osiągi mimo rozsądnego zużycia paliwa. Motor żywo reaguje praktycznie przy każdej prędkości obrotowej, umożliwiając bezstresowe wyprzedzanie kolumny TIRów. W połączeniu z genialnym automatem daje kierowcy poczucie komfortu i pozwala się zrelaksować podczas podróży. Ogromny moment obrotowy ułatwia pokonywanie ciężkiego terenu bez chwili niepewności.Stan techniczny zespołu napędowego należy określić jako bardzo dobry. Silnik nie ma żadnych wycieków, pracuje równo i ciho. Skrzynia biegów pracuje płynnie, nie szarpie. Zawieszenie, układ hamulcowy, układ kierowniczy, mosty - wszystkie te elementy nie wykazują ponadprzeciętnych. Auto nie było eksploatowane w ciężkich warunkach, od czasu do czasu służyło do rekreacyjnych wyjazdów w lekki teren.
Kilka słów o napędzie Qadra Drive (artykuł z portalu jeepnieci pl):
skrzynia rozdzielcza NV-247 zawiera w sobie sprzęgło kompresowane ciśnieniem oleju (nie klasyczną wiskozę), o nazwie handlowej gerodisc. W czasie normalnej jazdy 100% momentu obrotowego przenoszone jest na tylną oś. Na wałku tylnej osi osadzony jest rotor pompy zębatej (gerotor pump). Przedni wal napędza stator. W przypadku zaistnienia różnicy prędkości wałów świadczącej o uślizgu jednej z osi, pompa zaczyna wytwarzać ciśnienie. Ciśnienie to jest wprost proporcjonalne do różnicy prędkości obrotowych wałów. Wówczas olej kompresuje płytki sprzęgła, stopniowo dołączając oś przednią, transferując aż do 100% momentu na przód. Producent podaje, że dołączenie przodu trwa ok. 0.5-1 sekundy. Należy dodać, że czas i siła dołączania zmieniają się ze zmianą prędkości. Tym samym, mimo iż w czasie ruszania z postoju czasem można wyczuć jak tylne koła chwilę buksują, podczas normalnej jazdy drogowej w razie poślizgu bardzo trudno określić moment załączania. Wszystko odbywa się płynnie i niezauważalnie dla niedoświadczonego kierowcy.To jest praca w trybie 4all, w którym pozostajemy cały czas podczas codziennej eksploatacji. Gdy wrzucimy dźwignię na N otrzymujemy prawdziwy luz, potrzebny np. przy długotrwałym holowaniu, obie osie są rozpięte. 4lo to reduktor o przełożeniu 2.72:1 który równocześnie spina na stałe obie osie (innymi słowy to part time). Jest to ustawienie wyłącznie terenowe i nie można tak jeździć po asfalcie.
Wnętrze prezentowanego auta wygląda rewelacyjnie. Połączenie czarnej skóry z drewnem cieszy oko. Ergonomia, jak przystało na Jeepa, jest wzorowa. Wszystko co potrzebne jest w zasięgu ręki i uruchomienie każdej funkcji nie wymaga odrywania wzroku od drogi. Wyposażenie jest pełne, obejmuje m.in. automatyczna, dwustrefową klimatyzację, system audio z Radiem, nawigację, elektrycznie regulowane fotele z pamięcią ustawień, tempomat, oraz wiele innych. Bardzo wygodne fotele pozwalają znaleźć idealną pozycje każdemu kierowcy. Są sprężyste i wygodne, nawet najdłuższa podróż będzie przyjemnością.
Nadwozie Jeepa Grand Cherokee to już praktycznie klasyka gatunku. Niewiele jest takich aut, których nie da się pomylić z żadnym innym. Jeep właśnie należy do tej grupy. Muskularna, potężna karoseria zachowuje swoją bryłę od początku istnienia tego modelu. Kolejne generacje prezentują tylko rozwinięte formy pierwotnego pomysłu. Projektanci wyszli z założenia, że nie ma potrzeby zmieniać czegoś, co jest dobre. Rynek się z nimi zgodził, dowodem jest sprzedaż na poziomie 4mln sztuk Jeepów Grand Cherokee.
Dzięki swoim gabarytom i masie Jeep Grand Cherokee jest autem bardzo bespiecznym. Podczas jazdy patrzymy na innych uczestników ruchu z góry, jesteśmy tak jakby piętro wyżej. Mocna stalowa konstrukcja plus komplet poduszek powietrznych wraz z kurtynami ochroni kierowce i pasażarów przed skutkami kolizji.
Auto sprowadzone, do ceny należy doliczyć opłaty celnoskarbowe. Wyposażenie:
Napęd Quadra DriveSkrzynia automatycznaNawigacjaElektryczne fotele z pamięciąPodgrzewane fotelekomplet poduszek + kurtynySystem audio z radiem + zmieniarka CDSkórzana tapicerkaKierownica multifunkcyjnaTempomatDwustrefowa automatyczna klimatyzacjaAlufelgiSzyberdachRelingi dachoweElektrycze, składane lusterkaKomputer pokładowy i wiele innych...Więcej informacji udzielamy telefonicznie:
690 [zasłonięte] 653
Auto do obejrzenia w Zwoleniu, woj. mazowieckie