Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jeep Cherokee XJ Limited 4.0 z gazem Warszawa

11-02-2014, 9:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19 200 zł     
Użytkownik galoos
numer aukcji: 3925518602
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1231   
Koniec: 11-02-2014 09:23:42

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1997
Przebieg (km): 230000
Pojemność silnika (cm3): 3960
Moc silnika (KM): 178
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Zielony
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Tempomat, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, 4WD
Informacje dodatkowe: Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,
wystawiam na sprzedaż Jeep-a Cherokee Limited 4.0.

Jeep jest w znakomitym stanie - nie chwaląc się jest to najlepszy egzemplarz XJ-ta jaki miałem okazję oglądać. Mechanicznie jest perfekcyjny, wnętrze jest czyste i nieponiszczone a dodatkowo wszystko w nim działa bez najmniejszego problemu. Jeepem jeździłem na co dzień po mieście, w długie trasy, jak również na wypady offroad-owe - wykorzystywałem każdy jego atut i w każdej roli sprawdzał się świetnie.

Samochód w najbogatszej wersji wyposażenia Limited:
- tapicerka w jasnej skórze
- pełna elektryka okien, lusterek, siedzeń
- zestaw audio Infinity (radio + wzmacniacz + zmieniarka na 6 CD + 6 głośników)
- przednie światła przeciwmgielne
- tempomat
- klimatyzacja
- ABS
- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera

Poniżej bardziej szczegółowy opis:

Jeep posiada nieśmiertelny silnik 4.0 R6 zasilany benzyną i sprzężony z automatyczną skrzynią biegów AW-4 oraz reduktorem NP-242 (pozycje 2WD, 4PT, 4FT, N, 4LO - pozycja 4FullTime umożliwia jazdę z napedęm na 4 koła po asfalcie).
Tylny most Jeep-a wyposażony jest w mechnizm różnicowy o ograniczonym poślizgu (szperę) - sprawny - wymieniony przy okazji remontu mostu.

Jeep posiada normalne ślady użytkowania w lekkim terenie, na lakierze są widoczne otarcia i kilka małych wgniotek (od krzaków).

Nadwozie ma dwa małe ogniska korozji - jedno pod lewą tylną szybą (wypływ wody spod uszczelki) oraz na rancie drzwi kierowcy. Reszta nadwozia zdrowa - wszelkie głębsze otarcia i odpryski zabezpieczone.

W Jeepie jest instalacja gazowa z BLOSem zamontowana przez poprzedniego właściciela w lutym 2008 przy przebiegu 153 000 km. Sprawuje się dobrze - butla w miejscu koła zapasowego ma pojemność użytkową 45 litrów. Obok znajduje się koło dojazdowe.

Jeep posiada niemiecką książkę serwisową wraz z rachunkami do listopada 2004 (przebieg 98 885 km). Następnie właściciele w Polsce (jestem trzecim) prowadzili szczegółowy wykaz napraw (zestawienie w excelu z datami i przebiegiem), który na życzenie mogę udostępnić.
Jeep jest na bieżąco serwisowe u Dareckiego w Warszawie (najlepszy warsztat w stolicy zajmujący się Jeepami), gdzie można sprawdzić historię napraw.
Najważniejsze naprawy, których dokonałem w Jeepie to:
remont przedniego mostu (przebieg 199 500 km)
remont tylnego mostu (przebieg 222 000 km)
wymiana układu wydechowego
wymiana chłodnicy
wymiana krzyżaków w wałach
wymiana wszystkich gum w zawieszeniu, zwrotnic i przednich piast
Naprawa przedniej podłużnicy
Dodatkowo naprawiłem sporo drobnych niedociągnięć - teraz w Jeepie wszystko działa znakomicie.

Oleje wymieniane na bieżąco:
wymiana oleju silnikowego (przebieg 226 200 km)
wymiana oleju w skrzyni (przebieg 227 000 km)
wymiana oleju w przednim moście (przebieg 199 500 km)
wymiana oleju w tylnym moście (przebieg 229 600 km)
wymiana oleju w reduktorze (przebieg 197 000 km)

Jeep stoi obecnie na oryginalnych felgach z oponami Wrangler AT/SA 235/75/R15 w stanie bardzo dobrym. Dodatkowo dorzucam felgi stalowe.

W ramach przystosowania do zabawy w terenie Jeep ma zamontowane z przodu haki do wyciągania (produkcji Suchorza), które dodatkowo łączą przednie podłużnice solidną belką - nie straszny mu żaden kinetyk. Tył ma fabryczny hak.

Zawieszenie jest podniesione o 1,5 cala - z przodu na podkładkach pod sprężyny a z tyłu poprzez dorzucenie po jednym piórze do resorów. Tył stoi trochę wyżej niż przód - dzięki czemu wygląda lekko i bojowo.

Ubezpieczenie ważne do grudnia 2014, przegląd kończy się w lutym.

Samochód do obejrzenia w Warszawie na Mokotowie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie dodatkowe pytania - 506 [zasłonięte] 007.

Poniżej więcej zdjęć.

kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu