Jednoosobowa
firma Jak założyć i samodzielnie prowadzić jednoosobową
działalność gospodarczą Młodzikowska Danuta, Lunden Bjorn
Wydawnictwo: BL Info
ISBN:
[zasłonięte]978-83537-77-5 Format: 15.2x22.5cm Liczba
stron: 400 Oprawa: Miękka Wydanie: 13, 2014
r.
Jak założyć działalność
gospodarczą krok po kroku? Jak zdobyć pieniądze na start? Jaka
forma opodatkowania będzie dla Ciebie najkorzystniejsza? Czy
lepiej płacić podatek liniowy czy według skali podatkowej? Co
można zaliczyć w koszty? Jak rozliczać wydatki związane z
samochodem? Czy lepiej być podatnikiem VAT, czy nie?
Odpowiedzi na te i inne ważne pytania znajdziesz w tej
książce.
JEDNOOSOBOWA FIRMA to poradnik
dla osób, które chcą założyć własną małą firmę i samodzielnie
ją prowadzić. Poradnik ten spotkał się z bardzo pozytywnymi
opiniami Czytelników. Jest on wykorzystywany jako podstawowy
materiał szkoleniowy na finansowanych ze środków unijnych
kursach dla osób chcących założyć własną firmę. Dlaczego?
Dlatego, że jest kompletny i zawiera wszystkie ważne
zagadnienia w zakresie rejestracji działalności gospodarczej,
prowadzenia rachunkowości, rozliczania podatku dochodowego i
podatku VAT, składania deklaracji podatkowych i zusowskich,
odliczania ulg podatkowych itp. A wszystkie te informacje są
podane prostym, codziennym językiem, zatem nie ma obawy, że
czegoś nie zrozumiesz!
Marketing
dla małych i średnich przedsiębiorstw Lunden Bjorn,
Svensson Ulf Wydawnictwo: BL
Info
ISBN:
[zasłonięte]978-83537-83-6 Format: 15.5x22.5cm Liczba
stron: 219 Oprawa: Miękka Wydanie: 5, 2014
r.
MARKETING dla małych i
średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony
przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak
skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić
na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na
temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć
sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić
segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do
właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list
reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych,
jak wykorzystać Internet w działaniach
marketingowych.
|