926
Producent: JCB Model: 926 4x4 Silnik Diesel 55kW Udźwig (kg)2600 Rok produkcji 2003 Ilość motogodzin 883 (Rzeczywisty ok 3300MTH) Wysokość podnoszenia (mm)5500 Wysokość konstrukcji (mm)3000 Szerokość konstrukcji (mm)2200 Długość konstrukcji (mm)3600 Typ masztuTriplex Rodzaj zabudowy: Kabina pełna Ogumienie15.5/80-24; 10.5/80-18 Waga (kg)5960
DOKŁADNE DANE TECH:
http://charteragromasz.pl/wp-content/uploads/2015/05/spec926.pdf
CENA: 47999ZŁ NETTO
+ VAT 23%
stan bdb. w ciągłej eksploatacji.
nr. VIN[zasłonięte]08222
-Po remoncie przedniego mostu
-Nowy rozrusznik oraz wieniec
-Dodatkowe lampy LED
-Nowe widły
Sprzedajemy ponieważ jest dla nas troszkę za słaby. Maszyny które ładujemy ważą czasami powyżej 3 a nawet 4Ton i niestety nie radzi sobie z nimi. Ewentualna zamiana za Ładowarkę teleskopowa od 4T lub wózek terenowy również min. 4T udźwigu.
WÓZEK NIE BYŁ SPROWADZONY NA SPRZEDAŻ!!!!!!
WÓZEK UŻYTKUJEMY SAMI WIEC JEST ON DOINWESTOWANY
– Maksymalna wysokość unoszenia ładunków maszyny JCB 926 wynosi 7,6metra. W połączeniu ze standardowym przesuwem bocznym maszyna zapewnia łatwość umieszczania ładunku wysokich miejscach składowania.
– Układ zaawansowanego sterowania (AMS) zapewnia uzyskanie maksymalnych osiągów i minimalnego zużycia paliwa poprzez dostosowanie silnika do układu hydraulicznego.
– Maszyna posiada cztery tryby pracy zapewniające maksymalną wydajność i ekonomiczność: Tryb H dla prac wymagających dużych sił podczas kopania w twardym gruncie, tryb S dla typowych prac koparkowych i kopania rowów, tryb L dla prac lekkich oraz precyzyjnych, tryb F dla prac wymagających precyzji i przy podnoszeniu ładunków.
– Przycisk “Obrotów jałowych” silnika umieszczony na dźwigni sterowania umożliwia wybranie obrotów jałowych silnika poprzez jego wciśnięcie. Funkcja ta umożliwia oszczędzenie paliwa w czasie nie wykonywania prac pod obciążeniem.
– Panel oraz dźwignie sterowania są łatwo dostępne. Również wyświetlacz układu AMS jest czytelny i nie przesłania operatorowi widoku z kabiny na zewnątrz.
– Układ Amortyzacji Ruchu Siłowników ogranicza wstrząsy odczuwane dla operatora jak i samej maszyny podczas operacji kopania.
– Aby zredukować zmęczenie operatora spowodowane drganiami – zwłaszcza podczas jazdy z dużą prędkością – kabina zamocowana jest na unikalnym układzie amortyzacji opartym o hydraulikę i elementy gumowe.
– Kabina wykonana z tłoczonej stali jest przestrzenna i wygłuszona. Jej duże przeszklenie z hartowanego szkła zapewnia operatorowi doskonałą widoczność dookoła kabiny. Przednia szyba z łatwością może być unoszona pod dach.
– Wysokowytrzymały wysięgnik i wzmocnione ramie koparkowe przeznaczone są do wykonywania prac w twardym materiale.
– Łańcuch napędowy jest uszczelniony co zapewnia mu maksymalną żywotność, nawet w przypadku długotrwałej jazdy z dużą prędkością.
– Osłona podwozia i ramy gąsienic wykonane są wyjątkowo wytrzymale. Zaprojektowane i przetestowane są dla dużej żywotności maszyny.
– Wyjątkowa długość i waga fabrycznie wykonanej ramy podwozia zapewnia bezpieczeństwo i stabilność pracy.
– Duża chłodnica zamontowana jest za zdejmowaną osłoną ograniczającą zanieczyszczenia i zapewniającą chłodnicy czystość i odpowiednią wydajność chłodzenia.
tel. 500-[zasłonięte]-441