AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR KODA TAGA PARADIGM JBL HARMAN/KARDON POLECA
JBL SB200
Głośnik soundbar o wysokiej jakości obsługujący technologię Bluetooth i zapewniający wspaniałe brzmienie basów. Obraz wyświetlany na ekranie płaskiego telewizora HD jest piękny i bez skazy. Trzeba jednak wziąć pod uwagę jeszcze jedną kwestię: co z dźwiękiem? Niestety, głośniki montowane w takich telewizorach są małe i zapewniana przez nie jakość dźwięku nie dorównuje jakości obrazu. Głośnik JBL Cinema SB200 zapewnia wyjątkowy dźwięk JBL, który można usłyszeć w kinach na całym świecie, a ponadto nie zajmuje wiele miejsca i jest stylowy. To głośnik soundbar wyposażony w podwójne 3 1/2-calowe (89-milimetrowe) stożki niskotonowe wysokiej jakości, dwie 1-calowe (25-milimetrowe) kopułki wysokotonowe, wbudowany wzmacniacz 120 W oraz wykorzystuje technologię HARMAN Display Surround zapewniającą przestrzenny dźwięk przy zaledwie dwóch kanałach. System może również służyć do odtwarzania plików cyfrowych dzięki zintegrowanej obsłudze technologii Bluetooth®. Wystarczy połączyć go z iPhonem, iPadem, smartfonem, tabletem, odtwarzaczem MP3, laptopem lub komputerem osobistym i rozpocząć przesyłanie. Zaprojektowany jako dopełnienie płaskoekranowych telewizorów o przekątnej 32 cale (812 milimetrów) lub większej głośnik JBL Cinema SB200 pozwala na osiągnięcie pięknego dźwięku i wyjątkowego brzmienia basów dorównujących jakością obrazowi.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
ZASADY AUKCJI:
-NA ŻYCZENIE FAKTURA VAT LUB PARAGON .
-SPRZĘT JEST FABRYCZNIE NOWY I OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA.
KLIKNIJ NA INNE MOJE AUKCJE
© PanelReklamowy
Nr konta:F.H. ELEKTA DARIUSZ NEJMANul. DWORCOWA 1334-300 ŻYWIEC33 1910 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0480688 [zasłonięte] 558701
adres e-mail: [zasłonięte]@onet.eu
tel. 33[zasłonięte]861 13
ODBIÓR OSOBISTY W ŻYWCU W GODZINACH:
Pon.-Pt. 9:00 - 17:00
Sobota 9:00 - 13:00
WYSYŁKI REALIZUJEMY ZA POMOCĄ FIRMY KURIERSKIEJ K-EX / POCZTEX
ORAZ POCZTY POLSKIEJ
-Odbierając towar prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
-Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, spisać w jego obecności protokół reklamacji.
-Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".
Dodano 2[zasłonięte]014-11 20:10Przesyłki In Post kurier odbiera od nas 2x w tygodniu.