Szczegółowy Regulamin zakupów zamieściliśmy na stronie "O Mnie". Poniżej znajdzciecie Państwo najważniejsze informację dotyczące zakupów na naszych aukcjach:
Koszty wysyłki
Zawsze staramy się zapewnić klientom możliwość wybrania jak najtaszego tranportu, dlatego wiele nszych produktów ma mozliwośc wysyłki listem poleconym lub niedrogą paczką pocztową. Podane na aukcji koszty wysyłki dotyczą zakupu jednej sztuki, przy większej ilości zmienią się wraz ze wzrostem wagi paczki.
Przy zakupie większej ilości towarów zachęcamy do skorzystania z usług kuriera, cena jest w zasadzie niezależna od wagi, a paczkę dostajesz do domu w ciągu 24-48h od momentu jej wysłania
Prosimy pamiętać, że w przypadku wyboru listu poleconego, bardzo często listonosz zostawia samo awizo, nie dostarcza zaś towaru do domu. Paczki pocztowe priorutetowe są co do zasady doręczna w ciągu 24-72h, ale prosimy pamiętać, że reklamację przesyłki można składać dopiero po 14 dniach od nadania.
Termin realizacji zamówienia
Paczki staramy sie nadawać jak najszybciej, jednak przy dużej ilości zamówień termin ten może się wydłużyć do 4-6 dni roboczych. Jeżei ekspresowa wysyłka jest dla Państwa priorytetem (np. awaria filtra, pęknięcie starego akwarium), prosimy o kontakt przed zakupem, potwierdzimy termin wysyłki.
W przypadku zamówień na akwaria - czas wysyłki wynosi do 10 dni roboczych, niestety są to produkty bardzo czasochłonne w pakowaniu i nie zawsze jestesmy w stanie wysłać je od ręki.
Zamówienia na szafki, akwaia OptiWhite, pokrywy z serii Wromak Exclusive oraz Aluminiowe, realizowane są w terminie do 2 tygodni, są to bowiem produkty każdorazowo wykonywane pod konkretne zamówienie klienta.
Pakowanie paczek i bezpieczeństwo przesyłek
Wszystkie produkty są w nalezyty sposób pakowane przed wysyłką. Produkty nie posiadające własnego opakowania są zawsze dodatkowo zabezpieczane pudłem kartonowym. Wszystkie wysyłane przez nas produkty są ubezpieczone, tak więc bierzemy pełną odpowiedzialność za dostarczenie paczki w całości przez kuriera.
OBOWIĄZKIEM KLIENTA JEST SPRAWDZENIE PACZKI W OBECNOŚCI KURIERA, W RAZIE JEJ USZKODZENIA NIEZBĘDNY JEST PROTOKÓŁ USZKODZENIA PRZESYŁKI SPISANY PRZEZ KURIERA W MOMENCIE DORĘCZENIA PACZKI!
Reklamacje bez protokołu uszkodzenia nie bedą rozpatrywane - nie ma bowiem możliwości udowodnienia przed firmą kurierską, że towar dotarł uszkodzony do klienta!
Gwarancja na zakupione produkty
Wszystkie kupowane na naszych aukcjach produkty sprzedawane są z f-rą VAT, która jest dokumentem potwierdzającym zakup produktu. Wszystkie sprzedawane przez nas produkty pochodzą od oficjalnych polskich dystrybutorów, tak więc wszelkie problemy gwarancyjną rozwiązywane są na terenie kraju. Kupując na naszych aukcjach dokonujecie Państwo zakupów w renomowanej, legalnie działającej od wielu lat firmie, tak więc macie pewność, że w razie problemów nie zostaniecie pozostawieni bez pomocy
|