Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JBL GTO 609C głośniki 5x7 Ford Mazda dystanse MDF

20-01-2015, 1:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 459 zł     
Użytkownik RADIOWERAMKILODZ
numer aukcji: 4919545238
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 28   
Koniec: 20-01-2015 01:01:49

Dodatkowe informacje:
Konstrukcja: Dwudrożne
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.99 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JBL GTO-609C + WIERTŁO + ŚRUBY + WKRĘTY + MDF-D.19 + ZRS-AG-08

GŁOŚNIKI BASOWE Z ODDZIELNYM SOPRANEM I ZWROTNICĄ

AUDIOFILSKI ODSEPAROWANY SYSTEM

JBL GTO-609C

FULL OPCJA: głośniki i lakierowane dystanse MDF

wiertło + śruby i wkręty + redukcje do kabli w drzwiach

Miejsce montażu zestawu:

+

Fabrycznie nowy komplet głośników

+ dedykowane impregnowane i lakierowane dystanse do fabrycznych miejsc w aucie

+ komplet śrub i wkrętów do dystansów i wiertło do nawiercenia otworów

+ redukcje do fabrycznych kostek od instalacji głośnikowej

Najnowsza linia GTO serii 9 powstała aby zadowolić najbardziej wybrednych kierowców. To nie są głośniki z taniej podstawowej budżetowej lini CS. Tutaj wszystko jest dopieszczone, przemyślane i zrobione z drogich komponentów i materiałów. Niestety ma to wpływ na cenę, ale nie oszukujmy się, dobre rzeczy muszą trochę kosztować. Wymiana głośników w samochodzie to jest operacja, którą przeprowadza się nieczęsto. Trzeba się narobić, albo dać zarobić komuś żeby głośniki wymienił. Dlatego warto dołożyć kilka złotych, żeby być zajebiście zadowolonym z wydanych pieniędzy, a to zagwarantują wam te właśnie głośniki.

Specjalnie zaprojektowana Membrana Plus One głośnika basowego o największej z możliwych do wykonania powierzchni gwarantuje dużą efektywność. Sama membrana została wykonana z celulozy wzmocniona włóknem szklanym. Jest dzięki temu sztywna i odporna na odkształcenia - zniekształcenia. Miękkie zawieszenie z gumy. Odlewany, sztywny kosz, który nie będzie wpadał w rezonans przy dużym basie jako mocna konstrukcja dla membrany tego silnego głośnika. Woofery z serii 9 mają większą dobroć własną – poprawione parametry woofera (niższa wartość Qts) zapewniają dobry bas, lepszą odpowiedź impulsową oraz lepsze brzmienie w typowym lokalizacjach (drzwi, tylna półka). Głośnik basowy ma płytką konstrukcję, co gwarantuje że da się go zamontować do każdego samochodu z małą ilością miejsca.

Głośnik basowy ma impedancję 3 Ohm, co w połączeniu ze zwrotnicą (w której jest przecież szeregowo z głośnikiem basowym cewka z drutu) daje wypadkową impedancję 4 Ohm, a nie jak inne podobne systemy 5 Ohm. Pozwala to w pełni wykorzystać całą moc nowoczesnego radia. Głośniki są przeznaczone do pracy pod samym radiem, ale prawdziwy pazur pokażą dopiero podłączone pod wzmacniacz. Mają do tego magnes z wentylowaną cewką, żeby wytrzymać moc kilkudziesięciu Wat. Nowy tweeter My-Ti – sztywny, lekki i bardzo wydajny, z kompozytu mylarowo-tytanowego zapewnia znacznie lepsze odtwarzanie dźwięków wysokiej częstotliwości bez zakłóceń charakterystycznych dla membran metalowych. Membrana tweetera mocowana przy samej krawędzi – dzięki większej powierzchni cewki, która rozprasza ciepło, tweetery te wytwarzają większą moc niż mniejsze przetworniki kopułkowe. Dzięki dużej średnicy kopułki głośnik wysokotonowy gra swobodnie, czysto i bardzo klarownie. Słychać poszczególne detale, sopran nie zlewa się w jedno syczenie ale wyraźnie słychać szczegóły. Pozwala to na osiągnięcie bardzo rozbudowanej sceny dźwiękowej w samochodzie.

Nad równomierną pracą głośników i płaską neutralną charakterystyką częstotliwościową czuwają wysokiej klasy zwrotnice 2-go rzędu o nachyleniu 12dB/Okt. Do ich budowy zostały użyte kondensatory MKT (bez elektrolitu, który wysycha po kilku latach) i cewki powietrzne, które nie mają efektu nasycenia. Głośniki dzięki zastosowanym zwrotnicom mają liniowe charakterystyki, przejście między wysokimi a niskimi tonami jest łagodniejsze, a zyskują na tym średnie częstotliwości - wokal. Całość gra pięknie, dynamicznie z dużym basem i głośno już pod samym radiem.

Ponieważ jest to porządny zestaw, godny polecenia dokładamy do niego najlepsze impregnowane i lakierowane dystanse MDF i wszelkie niezbędne akcesoria, które ułatwią wam montaż.


Dane techniczne:

System odseparowany JBL GO-609C

Rodzaj: woofer basowy z oddzielnym sopranem i zwrotnicą - system 2 drożny

Rozmiar głośnika basowego: 165mm

Średnica otworu montażowego: 127mm

Głębokość montażu: 52mm

Moc Max: 270 Watt

Moc RMS: 90 Watt

Skuteczność: 93 dB

Impedancja: 3 Ohms

Pasmo przenoszenia: 53 - 21.000 Hz

Zestaw zawiera:

2 x głośnik basowy

2 x głośnik wysokotonowy

2 x zwrotnica

2 x elementy do montażu tweetera

2 x redukcja do fabrycznej instalacji w drzwiach

1 x pudełko

1 x gwarancja

1 x dowód zakupu (paragon lub Fvat)

1 x papierowa gwarancja 24-mcy polskiego dystrybutora z numerem seryjnym.

To są głośniki z polskiej dystrybucji, z polską gwarancją realizowaną przez polski serwis wyłącznego importera. 100% pewność.

DO KOMPLETU Z GŁOŚNIKAMI DOKŁADAMY GRATISY:

PIERWSZY GRATIS

Komplet śrub i blachowkrętów do montażu dystansu do drzwi i do montażu głośnika do dystansu. Każdemu się może wydawać, że ma odpowiednie śruby do zamocowania dystansów do blachy w drzwiach. Mnie też tak się kiedyś wydawało. Straciłem pół godziny na dobraniu śrub, nakrętek i podkładek i wkrętów w sklepie i jeszcze musiałem po to specjalnie pojechać kilka kilometrów. Może to śmieszne, ale stąd narodził się pomysł, jak ulżyć naszym szanownym klientom.

DRUGI GRATIS

Fabryczne głośniki w drzwiach podłączone są do fabrycznej instalacji przy pomocy specjalnych złączek. Żeby podłączyć nowe głośniki trzeba te złączki poprzecinać, dolutować do nowych głośników, zaizolować. Wielu kierowców w ten sposób niszczy nieodwracalnie fabryczną oryginalną instalację. Nie trzeba tak robić. My dajemy w komplecie z dystansami gotowe redukcje do fabrycznych kostek w drzwiach gratis. Już nie trzeba nić przecinać. Na piny od głośników nasuwamy wsuwki, a do fabrycznych kostek wciskamy złącza. Bez cięcia, lutowania, Profesjonalnie jak należy.

Gdyby się okazało, że oferowane przez nas redukcje na kable głośnikowe do instalacji fabrycznej nie pasują do waszych samochodów to proszę nie mścić się za to komentarzami. Jest tyle modeli samochodów produkowanych w wielu krajach z różnych roczników, że mogą zdarzyć się rozbieżności wynikające z naszej niewiedzy. Jako jedyni w dobrej wierze dokładamy takie redukcje gratis i proszę w przypadku problemów nas nie karać.


TRZECI GRATIS

CZWARTY GRATIS