|
Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288
504 [zasłonięte] 187
[zasłonięte]@tlen.pl |
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.
W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM, Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob 10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709 |
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
|
JavaScript Programowanie obiektowe
Autor: Stefanov Stoyan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2242-9
Tłumaczenie: Walkowska Justyna
Format: 17.0x23.0cm
Liczba stron: 336
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Jak rozpocząć przygodę z językiem JavaScript?
Jak rozszerzać obiekty wbudowane?
Jak pracować w środowisku przeglądarki?
JavaScript jest obiektowym, skryptowym językiem programowania. Choć swą błyskotliwą karierę język ten rozpoczął ponad dwanaście lat temu, swoimi możliwościami wciąż potrafi zaskoczyć nawet doświadczonego programistę. Ostatnio — dzięki technologii AJAX — znów osiągnął on swą szczytową formę. Wykorzystując w odpowiedni sposób jego właściwości, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się bardziej interaktywny i dynamiczny.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.
Pojęcia związane z programowaniem obiektowym
Typy danych, tablice, pętle, sterowanie wykonaniem
Wykorzystanie funkcji
Domknięcia
Obiekty wbudowane
Zastosowanie konstruktorów
Tablice asocjacyjne
Użycie prototypów
Rozszerzanie obiektów wbudowanych
Dziedziczenie
Praca w środowisku przeglądarki (modele BOM i DOM)
Wzorce kodowania i wzorce projektowe
|