|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
JavaScript Programowanie obiektowe Autor: Stefanov Stoyan
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2242-9 Tłumaczenie: Walkowska
Justyna Format: 17.0x23.0cm Liczba stron:
336 Oprawa: Miękka Wydanie: 2013 r.
Jak rozpocząć przygodę z językiem JavaScript? Jak
rozszerzać obiekty wbudowane? Jak pracować w środowisku
przeglądarki?
JavaScript jest obiektowym, skryptowym językiem programowania.
Choć swą błyskotliwą karierę język ten rozpoczął ponad dwanaście lat
temu, swoimi możliwościami wciąż potrafi zaskoczyć nawet
doświadczonego programistę. Ostatnio — dzięki technologii AJAX —
znów osiągnął on swą szczytową formę. Wykorzystując w odpowiedni
sposób jego właściwości, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się
bardziej interaktywny i dynamiczny.
Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich
celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim
zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób
przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób
działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się
korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz
prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora
tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi
stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących
programistów.
Pojęcia związane z programowaniem obiektowym Typy
danych, tablice, pętle, sterowanie wykonaniem Wykorzystanie
funkcji Domknięcia Obiekty
wbudowane Zastosowanie konstruktorów Tablice
asocjacyjne Użycie prototypów Rozszerzanie
obiektów wbudowanych Dziedziczenie Praca w
środowisku przeglądarki (modele BOM i DOM) Wzorce kodowania
i wzorce projektowe
|
|