Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JavaScript. Programowanie obiektowe

09-03-2012, 21:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2112599341
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 19   
Koniec: 11-03-2012 12:20:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Stoyan Stefanov
Stron: 336

  • Tytuł oryginału: Object-Oriented JavaScript
  • Tłumaczenie: Justyna Walkowska
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2242-9
  • Format: B5
  • Oprawa: miękka
  • Numer z katalogu: 5416
  • Poznaj obiektowe możliwości JavaScript!

    • Jak rozpocząć przygodę z językiem JavaScript?
    • Jak rozszerzać obiekty wbudowane?
    • Jak pracować w środowisku przeglądarki?

    JavaScript jest obiektowym, skryptowym językiem programowania. Choć swą błyskotliwą karierę język ten rozpoczął ponad dwanaście lat temu, swoimi możliwościami wciąż potrafi zaskoczyć nawet doświadczonego programistę. Ostatnio — dzięki technologii AJAX — znów osiągnął on swą szczytową formę. Wykorzystując w odpowiedni sposób jego właściwości, sprawisz, że twój serwis WWW stanie się bardziej interaktywny i dynamiczny.

    Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób użyć do swoich celów obiektowych możliwości języka JavaScript. Jednak zanim zapoznasz się z tymi tematami, autor w niezwykle przejrzysty sposób przedstawi Ci podstawy tego języka. Zobaczysz, w jaki sposób działają funkcje, pętle oraz model DOM. Ponadto nauczysz się korzystać ze wzorców projektowych, wyrażeń regularnych oraz prototypów. Pomimo zaawansowanej tematyki poruszanej przez autora tej książki dzięki przejrzystemu językowi i klarownemu układowi stanowi ona świetną lekturę również dla początkujących programistów.

    • Pojęcia związane z programowaniem obiektowym
    • Typy danych, tablice, pętle, sterowanie wykonaniem
    • Wykorzystanie funkcji
    • Domknięcia
    • Obiekty wbudowane
    • Zastosowanie konstruktorów
    • Tablice asocjacyjne
    • Użycie prototypów
    • Rozszerzanie obiektów wbudowanych
    • Dziedziczenie
    • Praca w środowisku przeglądarki (modele BOM i DOM)
    • Wzorce kodowania i wzorce projektowe

    Od podstaw do sprawnego programowania obiektowego!