Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II

14-08-2014, 11:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.99 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 4425153396
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-08-2014 11:06:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
CAD/CAM
»
DTP
»
Gry
»
Hacking
»
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Okładka książki

Autorzy: Marcin Lis

Rok wydania: 2006

Stron: 192

ISBN: 83-[zasłonięte]-0327-1

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Rozpocznij przygodę z programowaniem w Javie

  • Poznaj podstawowe elementy języka Java
  • Opanuj zasady programowania obiektowego
  • Napisz własne aplety i aplikacje
  • Wykorzystaj komponenty do tworzenia interfejsów użytkownika

Java w ciągu kilku ostatnich lat przebyła drogę od niemal nieznanej technologii do jednego z najpopularniejszych języków programowania na świecie. Dziś jej głównym atutem nie są aplety, które w założeniu twórców miały umilać czas osobom odwiedzającym witryny WWW, lecz rozbudowane aplikacje przetwarzające setki danych. Java to uznana platforma programistyczna stosowana zarówno przez największe firmy z branży informatycznej, jak i przez programistów amatorów do realizacji przeróżnych zadań z wykorzystaniem technik obiektowych.

"Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II" to zbiór krótkich ćwiczeń, dzięki którym poznasz podstawy programowania w tym języku. Przeczytasz o głównych elementach Javy i technikach obiektowych. Dowiesz się, jak definiować zmienne, przetwarzać dane tekstowe, tworzyć proste aplety i bardziej złożone aplikacje. Nauczysz się korzystać z komponentów, budując interfejsy użytkownika swoich aplikacji i zaimplementujesz operacje wejścia i wyjścia na plikach. Zdobędziesz solidne podstawy do dalszej nauki Javy.

  • Instalacja Java Development Kit w Windows i Linuksie
  • Deklarowanie zmiennych
  • Operatory i ich priorytety
  • Instrukcje warunkowe i pętle
  • Obiekty i klasy
  • Wyjątki i obsługa błędów
  • Tworzenie apletów
  • Grafika i dźwięk w Javie
  • Tworzenie interfejsów użytkownika za pomocą komponentów
  • Operacje na plikach

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_programowanie obiekty, xml, java, programowanie, interfejs, api, swing, obiektowe, jdbc, programowanie obiektowe, klasy, aplikacje, javabeans, kompilacja, eclipse, klasa, ejb, j2ee, framework, programowanie współbieżne, kurs, książka, podręcznik, tutorial