Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAVA ĆWICZENIA PRAKTYCZNE. WYD.3 LIS MARCIN

18-07-2015, 12:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 16.90 zł      Aktualna cena: 16.90 zł     
Użytkownik twojaksiega
numer aukcji: 5194433339
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 7   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt i płatność
(58)[zasłonięte]349 44
Wpłat prosimy dokonywać poprzez PayU lub na nasz rachunek:
L&L Sp. z o.o.
47 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640023 [zasłonięte] 278337
dostawa
Allegro polecony InPost
paczkomaty InPost
list polecony ekonomiczny*
*kolejna książka - dopłata 1.50 zł
kurier (przedpłata)
kurier (za pobraniem)
odbiór osobisty
Książki odebrać można osobiście
(Pn.-Pt. w godz. 9:00-16:00)
w Gdańsku, ul. Budowlanych 64F. zobacz na mapie
JAVA ĆWICZENIA PRAKTYCZNE. WYD.3
Wydawca: HELION
  • Kod wew.: 189479
  • Autor: LIS MARCIN
  • Miejsce i rok wydania: 2011
  • Ilość stron: 224
  • Oprawa: miękka
  • Wymiary: 145x205
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2785-1
  • Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46278

Obudź się! Czas na Javę!
  • Poznaj podstawowe zasady programowania
  • Dowiedz się, jak tworzyć aplikacje i aplety
  • Opanuj podstawy tworzenia programów z graficznym interfejsem

Java, jeden z najpopularniejszych dziś obiektowych języków programowania, ma całe mnóstwo zalet. Jest funkcjonalna, świetnie skonstruowana i łatwa do zastosowania przy programowaniu różnego typu urządzeń. Te cechy sprawiają, że wielu programistów nie wyobraża sobie codziennej pracy bez używania tego języka - przy tworzeniu apletów na strony WWW, programów działających w telefonach komórkowych czy rozbudowanych aplikacji dla komputerów osobistych i serwerów. Java na dobre zadomowiła się w globalnej sieci, więc najwyższy czas poznać chociaż jej podstawy!

Z książką "Java. Ćwiczenia praktyczne " nie będzie to wcale takie trudne. Znajdziesz tu najważniejsze informacje o tym języku i niezbędnych narzędziach, omówienie zmiennych, operatorów i funkcji oraz wyjaśnienie zastosowania tablic. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, do czego służą obiekty i klasy, jak zapewnić obsługę błędów i wyjątków oraz jak wykonywać operacje wejścia-wyjścia. Nauczysz się odróżniać aplet od aplikacji, zapewnisz interakcję programu z użytkownikiem i stworzysz aplikacje z interfejsem graficznym. Każde z tych zagadnień będziesz mógł od razu przećwiczyć, a ćwiczenia te zagwarantują Ci dogłębne, praktyczne zrozumienie działania poszczególnych fragmentów kodu.

  • Programowanie w Javie
  • Zmienne, operatory i instrukcje
  • Tablice
  • Obiekty i klasy
  • Obsługa błędów i wyjątki
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Aplety
  • Interakcja z użytkownikiem
  • Aplikacje z interfejsem graficznym
  • Grafika i komponenty
Java - na pewno Ci się spodoba!