Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jaskiernia - Media masowe w demokratycznych

27-01-2014, 18:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 64 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3837608929
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 27-01-2014 18:20:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Jaskiernia - Media masowe w demokratycznych
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]54504
Wymiar: 16.0x23.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 560
Ocena: -
Waga: 0,86 kg
Indeks: 561[zasłonięte]01970KS
Rok wydania: 2008
Wydawca: Aspra
Autor: Jaskiernia Alicja
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki

Podtytuł: Standardy europejskie i uwarunkowania ich realizacji
Nie ulega wątpliwości, że ważnym przedmiotem współczesnych procesów wyborczych są media masowe. Poprzez odpowiednie wyeksponowanie nadają one faktom politycznym znaczenie. To głównie za ich pośrednictwem społeczeństwo dowiaduje się o programach politycznych ugrupowań zabiegających o społeczne poparcie. Media masowe odgrywają kluczową rolę w formowaniu opinii publicznej i komunikacji politycznej. Są „ważnym środkiem przodownictwa opinii”, a to w sposób bezpośredni rzutuje na wyniki wyborów. Ich aktywność jest istotnym zjawiskiem społecznym, m.in. przesłanką kształtowania się społeczeństwa obywatelskiego. Analizowanie tendencji w polityce medialnej, jakie kształtują się u progu XXI wieku w Europie i na innych kontynentach, jest zatem zadaniem priorytetowym.

Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Zobacz także...