Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jaskóła Janusz - Pierwsza filozofia

23-07-2014, 13:30
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 31.50 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4360160420
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-07-2014 13:34:32

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Jaskóła Janusz - Pierwsza filozofia
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]29320
Wymiar: 16.5x23.5cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 296
Ocena: -
Waga: 0,50 kg
Indeks: 547[zasłonięte]01473KS
Rok wydania: 2011
Autor: Jaskóła Janusz
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Opis książki

Podtytuł: Stanowienie i odkrywanie rzeczywistości filozoficznej
Wiedza jest dysponowaniem przedmiotem – jest sytuacją zdystansowania wiedzącego względem tego, o czym wie. Przedmiotem wiedzy filozofii jest jednakowoż rzeczywistość. Zdystansowanie – wydaje się zatem – winno sytuować filozofię paradoksalnie poza rzeczywistością, poza tym, co jest. Tak jednak nie jest, gdyż wiedza ta – jak okaże to filozofii Platon – nie jest bierna, jest zarazem tym, co jest uzasadnieniem i tym, co stanowi to, co uzasadniane. „Zapętlenie” filozofii w sobie – stanowienie i odnoszenie się do własnego przedmiotu i do sposobu jego bycia – jest tym, co chroni wyrastające z niej rozumienie rzeczywistości od paradoksu nie-bycia. Nie zmienia to faktu, że podjęcie trudu dyskursu filozofii i jemu podobnych, to zmierzenie się z paradoksalnością refleksji o tym, co jest.
d
Zobacz także...