OFEROWANY SILNIK TOHATSU O MOCY 5KM (3,68 kW) - MF S 5 C SS
JEST TO SILNIK Z KRÓTKA KOLUMNĄ I ZEWNĘTRZNYM ZBIORNIKIEM PALIWA (12 LITRÓW).
SILNIK JEST WYPRODUKOWANY W JAPONII I POSIADA 36 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ.
PONIŻEJ INFORMACJE NA TEMAT SILNIKA ORAZ KONTAKT W PRZYPADKU PYTAŃ.
Zalety silników czterosuwowych:
Lekkie i kompaktowe
Zaprojektowane w oparciu o sprawdzoną technologię
Anoda protektorowa chroni silnik przed elektrolizą
Mocno obniżony poziom wibracji dla zapewnienia płynniejszej i stabilniejszej pracy przy wszystkich prędkościach.
Ultra niska emisja spalin, US EPA i CARB
Wysoka jakość i prosta obsługa:
Cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
Powiększone koło rozrusznika ułatwia uruchomienie silnika
Wspomaganie kierownicy w celu zmniejszenia wysiłku związanego z kierowaniem
Napęd wodny do pływania na płyciźnie
Podstawy użytkowania i niezawodność:
Wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
System chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę silnika
Obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej doskonałą wytrzymałość
Wysokiej jakości stop aluminium, zapewniający najwyższej jakości ochronę przed korozją
Cynkowa powłoka na wewnętrznych przejściach wody zapewnia lepszą ochrony przed korozją
Plastikowy 12litrowy zbiornik paliwa zawiera przewód paliwowy
Aluminiowa śruba
Sygnalizacja i ochrona:
Ostrzeżenie o niskim stanie oleju (wizualne i dźwiękowe)
Ostrzeżeni przed przegrzaniem (dźwiękowe)
Wyrywka bezpieczeństwa, na wypadek wypadnięcia pilota za burtę (istotne zabezpieczenie w standardzie wszystkich silników Tohatsu)
Zabezpieczenie przed uruchomieniem silnika na biegu
Ogranicznik prędkości obrotowej.
=======================================================
Dane techniczne
Model / MFS4
Typ silnika 4-suwowy/1cylindrowy
Moc silnika 5 KM (3.68kw)
Max. Obroty 4500 - 5500 rpm
Zużycie paliwa W.O.T. 1.5l/h (0.4gal/h)
Średnica x Skok 59 x 45 mm (2.32 x 1.77 in.)
Pojemność skokowa 123 cm³ (7.50 cu in)
Smarowanie silnika Trochoid pump
Rozruch Ręczny
Świeca zapłonowa NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu BTDC0゜- BTDC25゜
Typ oleju silnikowego NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego 0.45L (0.12gal)
Sterowanie Uchwyt typu Twist
Przełożenie skrzyni biegów 2.15 (13:28)
Emisja gazów EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki
========================================================
Wyposażenia standardowe i opcjonalne
Rozrusznik ręczny ●
Urządzenie dekompresujące ●
Zabezpieczenie przed uruchomieniem na biegu ●
Łącznik podwójnego zbiornika ●
Pawęż 15
Śruba ●
12 l zbiornik paliwa
Zestaw narzędzi ●
Zapasowy rozrusznik ●
Zapasowe świece zapłonowe ●
Instrukcja obsługi ●
===========================================================
DODATKOWO OTRZYMAJĄ PAŃSTWO 1 LITR OLEJU CASTROL, OLEJ PRZEKŁADNIOWY DO SPODZINY (STOPY), PISEMNĄ GWARANCJĘ, PARAGON LUB FAKTURĘ VAT, INSTRUKCJA PO POLSKU ORAZ ANGIELSKU.
ODBIÓR OSOBISTY TYLKO PO WCZEŚNIEJSZYM UMÓWIENIU.
WYSYŁKA KURIEREM USTALANA INDYWIDUALNIE.
KONTAKT :501[zasłonięte]331/[zasłonięte]@ROCOYACHT.COM.PL