Janmor – 28 wersja morska Pierwszy właściciel i budowniczy (zawodowy szkutnik) sprzedaje jacht rodzinny (nigdy nie czarterowany) , śródlądowo–morski (w wersji morskiej) , balastowo–mieczowy z uchylnym ciężkim mieczem. Po trzech sezonach na Bałtyku (ok. 1800 mil) i Jezioraku . Jacht bardzo stateczny (94 kg na topie przy 90o) z bardzo solidnie wykonanym wzmocnionym takielunkiem i osprzętem . Przygotowany do jednoosobowej obsługi , wszystkie fały sprowadzone do kokpitu , łącznie z fałami i kontrafałami 1 i 2 refu grota. Powiększone szpule rolerów. Bardzo funkcjonalnie , estetycznie i perfekcyjnie wykonana wybudowa w jasnym dębie z bardzo wygodnym i przemyślanym rozwiązaniem kambuza. Szuflady i szafki mieszczą całe zaopatrzenie i bety dla 5 osób załogi na 2 miesiące. Odpowiednio rozmieszczone relingi (4 w kabinie i 3 w kokpicie) zapewniają pewne przemieszczanie się załogi przy dużym rozkołysie.
KADŁUB Stocznia JANMOR Rok prod. 2005 Długość 8,50 m Szerokość 2,95 m Zanurzenie 0,50/1,60 m Wys. w kab 185 cm Waga (suchy) 3200 kg Komory wyp. PCV 2400 l Balast wewnętrzny - ołów 500 kg Balast zewnętrzny pod dnem - stalowy ocynk 300 kg
Miecz uchylny - stalowy ocynk 300 kg Winda miecza - ręczna samohamowna Skorupy i jacht budowane pod nadzorem – pełna dokumentacja techniczna.
TAKIELUNEK ułamkowy 7/8 Sztagi 2 Achtersztagi 2 Stenwanta 2 Wanta kol 4 Wanta stabiliz 2 Takielunek wzmocniony do żeglugi morskiej. Trzy podwięzi want na burcie przy kabinie – szerokie przejście – ostre wybieranie foka Bramka do kładzenia masztu
ŻAGLE Grot 21,4 m2 Fok 13,6 m2 Genua 24,0 m2 Roler foka Trimet Roler genuy Trimet Obciąg bomu miękki Żagle firmy „Sail Sernice” Grot – pełnolistwowy na pełzaczach, 2 refy wybierane z kokpitu lazy Jack Maszt – „140” h 10,5 m - „TRIMET”
KOKPIT I POKLAD Szprucbuda Sail serv Platforma dziobowa 1 Drabinka dziobowa 1 Drabinka rufowa 1 Kabestany 2 x 122 x 16 stopery 2 x 4 Kotwica dziobowa Pług. 10 Kotwica rufowa Danf. 10na bębnie reling podwójny Kokpit b.funkcjonalny , 2 duże bakisty , 5 szczelnych szafek na sztormiaki , kalosze , sprzęt ratowniczy itp. Demontowany stolik lub reling centralny. Na burtach foteliki dla sternika. Rumpel z przedłużaczem, ster bardzo wyważony (miękki)Dodatkowa krótka płetwa sterowa na rzeki i kanały.
KABINA Ilość koi 6 + 1 Materace Tapicerskie Kuchenka Gaz na kard. Zlewozmywak Kryty KO Lodówka Turystyczna Woda słodka 3 x 60 L Woda zaburt. Wc + kambuz WC Chemiczne oświetlenie Ledowe 6 pkt Zasilanie 230 2 x Bardzo efektowne nietypowe wykonanie w jasnym dębie , bez jaskółek wyłącznie szafki zamykane ( łącznie 28 szt )Kambuz b.praktyczny z szufladami i szafkami na cale zaopatrzenie.Wygodne stanowisko kuka ( 2 relingi )Prysznic w WC i na rufie. 4 pompy nożne + 1 elektryczna.Koje mesa – 2 szt 80/60 x 200 + rozkladana Forpik - 160/60 x 210 Pod kokpitem - 140 x 215
NAWIGACJA I ELEKTRONIKA Kompas Plastimo Log Raymarinr Echosonda Raymarine Wiatromierz Raymarine GPS ploter Raymarine UKF z DSC Raymarine Światła nawig Trójsekcyjne Radio SONY 2 głośniki Wszystkie przyrządy nawigacyjne Raymarine połączone w system.Do GPS mapy południowego Bałtyku. Radio na pilota. Możliwość ładowania akumulatorów łącznie i każdego oddzielnie. Przyrządy kontrolne V i A instalacji pokładowej i silnika oddzielne. Akumulatory pokładowe - 2 x 110 Ah. Akumulator rozruchowy - 1 x 70 Ah
WYPOSAŻENIE I DOKUMENTACJA 1 Dowód rejestracyjny 2 Orzeczenie zdolności żeglugowej ( certyfikat ) 3 Karta bezpieczeństwa Urz.Morskiego ( ważna do 2100 r ) 4 Pozwolenie radiowe + deklaracja zgodności 5 Świadectwa budowy skorup i jachtu pod nadzorem 6 Sprawozdanie z prób stateczności ( kategoria B – żegluga pełnomorska po doposażeniu ) 7 Wykaz Wyposażenia Ruchomego U.M. 8 Całe wyposażenie ratownicze i pokładowe zgodne z WWR. Na dodatkowe pytania odpowie właściciel pod telefonem: 506 [zasłonięte] 299 "Kup Teraz" tylko po obejrzeniu jachtu.
|