|
k00613
|
|
|
Witam na mojej aukcji.
Przed przystąpieniem do licytacji proszę zapoznać się z jej zasadami na stronie O mnie
Przedmiotem aukcji jest używana książka:
Tytuł: |
Active English 3 |
Autorzy: |
Janina Smólska |
Wydawnictwo: |
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (Warszawa) |
Wydanie: |
I (1986) |
Nakład: |
50000 |
Ilość stron: |
272 |
Waga: |
284 g |
Stan książki: |
dobry |
Format: |
14,0 x 20,0 cm |
Okładka: |
miękka |
Stan okładki: |
dobry, okładka pożółkła, posiada niewielkie rozdarcie na dł. ok. 1 cm u góry pierwszej strony, a także nieznaczne ślady zagięć na rogach. |
Stan kartek: |
czyste, pożółkłe. |
Wstęp
"Podręcznik Active English obejmuje dwadzieścia dwa rozdziały - Sections. Każdy rozdział zawiera jako część I dialog ilustrujący mowę potoczną, jako część II pogadankę, wykład, odczyt, audycję radiową itp., a więc przykład tekstu skomponowanego po to, aby go słuchać, oraz jako część III przykład tekstu przeznaczonego do czytania. Po każdej części następują wskazówki i polecenia dotyczące różnych działań, w których przeplata się ze sobą słuchanie, mówienie, czytanie i pisanie - tak jak się to zazwyczaj dzieje, gdy używamy języka zarówno ojczystego, jak i obcego.
W każdym rozdziale książki są teksty i zadania o różnym stopniu trudności, tak aby wszyscy uczniowie, i ci lepiej przygotowani i ci, którzy uczyli się języka angielskiego niezbyt wiele, mogli w nim znaleźć odpowiedni dla siebie materiał. Większość zadań zresztą można wykonać w sposób prostszy lub bardziej skomplikowany. Wiele zadań wymagać będzie użycia słownika angielsko-polskiego na końcu książki. Do wykonania niektórych zadań trzeba jednak poszukać informacji poza podręcznikiem - w encyklopedii, w podręcznikach do innych przedmiotów lub na mapie. Zadania te są opatrzone specjalnym symbolem •.
Uczymy się języka obcego nie tylko po to, żeby móc się porozumieć z cudzoziemcem w najprostszy sposób na banalne tematy codzienne. Uczymy się go także po to, aby zdobyć jedno więcej narzędzie uzyskiwania informacji o świecie w szerokim znaczeniu tego słowa i przekazywania takich informacji. Dla wielu ludzi to staje się głównym celem nauki języków obcych i główną wartością znajomości tych języków.
Podręcznik Active English oczekuje od uczniów wyobraźni, dociekliwości samodzielności - i oczywiście sporo pracy własnej. Powiedzmy jednak sobie szczerze: nie ma innej drogi do nauczenia się czegokolwiek - a także do uzyskania z tej nauki prawdziwej satysfakcji i korzyści."
Autorka
Spis treści
♦ Wstęp
SECTION ONE
I. Back at School
II. The Sightseeing Club (On the Grren Hill school radio)
III. Some Facts About London
SECTION TWO
I. The Party
II. On the Phone (1)
III. Arts and Sciences
SECTION THREE
I. Sally`s Room
II. The Map of Fenton
III. Houses in London
SECTION FOUR
I. Showing the Way
II. Londinium (A laik at the sightseeing club)
III. The Houses of Parliament
SECTION FIVE
I. How Did You Like It?
II. What`s on the Radio Today
III. The Story of the Beatles
SECTION SIX
I. Washing the Car
II. Safety First - a Radio Programme
III. The London to Brighton Race
SECTION SEVEN
I. In the Book Shop
II. How to Read Faster (A lecture)
III. Neighbours
SECTION EIGHT
I. In Portobello Road
II. Guy Fawkes` Night (On the school radio)
III. The Gunpowder Plot
SECTION NINE
I. More Shopping
II. On the Phone (2)
III. Fifty Cars in a Pile-up
SECTION TEN
I. After Christmas
- Some popular games
II. A Christmas Carol
III. Christmas in England
SECTION ELEVEN
I. Let`s Talk About Something Else
II. The School Doctor (On the school radio)
III. Presence of Mind
SECTION TWELVE
I. Housework
II. Another Page from the History of London (A talk at the sightseeing club)
III. What You Should Know About Flu (From a Family Health Handbook)
SECTION THIRTEEN
I. The Valentine
II. The Dialect of London (A talk at the sightseeing club)
III. Westminster Abbey
SECTION FOURTEEN
I. Rotten Weather
II. Cleopatra in London (On the radio)
III. The Doctor`s Advice
- How to Serve Humanity
SECTION FIFTEEN
I. Seventy-One to Sixty-Three Against Us
II. Memory (1) (A leaure)
III. Another Sherlock Holmes
SECTION SIXTEEN
I. In Hyde Park
II. The Earth is Flat (Hyde Park, Speaker`s Corner)
III. The Guinness Book of Records
SECTION SEVENTEEN
I. At the Dry-Cleaner`s
II. The Crown Jewels (On the radio)
III. The Tower of London
SECTION EIGHTEEN
I. Ali Fools` Day
II. The Boat Race (On the school radio)
III. Thames Bomb Disturbs Rush-hour Traffic
SECTION NINETEEN
I. A Smash-and-Grab Raid
II. Scotland Yard (A talk at the sightseeing club)
III. The Trojan Horse
SECTION TWENTY
I. The Maypole
II. Memory (2) (A lecture)
III. Sport in May
SECTION TWENTY-ONE
I. Let`s Go to the Zoo
II. How to Relax (A talk on the school radio)
III. Take Me to the Zoo, Dad
SECTION TWENTY-TWO
I. School Is Over
II. Houseminders (A talk in Sally`s school)
III. Cutty Sark
Objaśnienia gramatyczne
SECTION ONE
1. Czas teraźniejszy zwany Simple Present
2. Pytania zwane General Questions i Special Questions
3. Przedimki (1)
SECTION TWO
1. Czas teraźniejszy zwany Present Continuous (I)
2. Forma -ing
3. Użycie must i have to
4. Użycie czasownika can
5. Przedimki (2)
6. Same, any, no
SECTION THREE
1. Konstrukcja there is... i there are
2. Wyrażenie let`s
3. Formy could, should
4. Przedimki (3)
SECTION FOUR
1. Czas przeszły zwany Simple Past
2. Strona bierna (1)
3. Przysłówki too i either
4. Przedimki (4)
SECTION FIVE
1. Czas zwany Future
2. Przysłówki typu always (1)
3. Przedimki (5)
SECTION SIX
1. Czas Present Perfect (1)
2. Słówko shall
3. Słówko would
4. Wyrażenie May I
SECTION SEVEN
1. Czas Present Perfect (2)
2. Stopień wyższy przymiotników
3. Pytania z przyimkiem na końcu (1)
4. Przedimki (6)
SECTION EIGHT
1. Czas Present Perfect (3)
2. Something, anything, nothing
3. Wyrażenie would like to
SECTION NINE
1. Zdania z dopełnieniem bliższym i dalszym
2. Wyraz one
3. Przedimki (7)
SECTION TEN
1. Czas Present Perfect (4)
2. Czasownik need; wyrażenia needn`t i mustn`t
3. Przedimki (8)
SECTION ELEVEN
1. Czas zwany Past Continuous
2. Partykuły przysłówkowe
3. Czasownik may
4. Przedimki (9)
SECTION TWELVE
1. Pytania pozorne lub wbudowane
2. Wyrażenia would like somebody to do something, to want somebody to do something, to make somebody do something (1)
3. Przedimki (10)
SECTION THIRTEEN
1. Stopniowanie przymiotników: stopień najwyższy
2. Pytania z przyimkiem na końcu (2)
3. Przedimki (11)
SECTION FOURTEEN
1. Przysłówki typu always (2)
2. Advice, information, news
SECTION FIFTEEN
1. Czasownik can i wyrażenie be able
SECTION SIXTEEN
1. Czasownik let
2. What i which jako zaimki pytające
3. Who i which jako zaimki względne
4. Przedimki (12)
SECTION SEVENTEEN
1. Konstrukcja have something done
SECTION EIGHTEEN
1. Strona bierna (2)
2. Wyrażenie there + forma osobowa czasownika be
SECTION NINETEEN
1. Nothing, nobody (no one), no, none
SECTION TWENTY
1. Zaimek it jako podmiot zastępczy
2. Przedimki (13)
SECTION TWENTY-ONE
1. Bezokolicznik w formie przeczącej
2. Konstrukcja to make somebody do something (2)
SECTION TWENTY-TWO
1. Czas Present Continuous (2)
♦ Przypisy do tekstów
♦ Zestawienie symboli fonetycznych
♦ Zestawienie czasowników nieregularnych
♦ Formy mocne i słabe niektórych wyrazów
♦ Alfabet angielski
♦ Słownik imion własnych
♦ Słownik angielsko-polski |
Zdjęcia książki:
|
|