Tytuł | Ekonomia prestiżu |
Autor | James F. English |
Wydawnictwo | Narodowe Centrum Kultury |
Wydanie | |
Oprawa | oprawa broszurowa |
Ilość stron | 260 |
Waga | 0.4960 kg |
Wymiary | 17.5x25 cm |
ISBN | 978[zasłonięte][zasłonięte]15879 |
Rok wydania | 2013 |
Cena okładkowa /Nasza cena | 39.00 zł /34.90 zł |
Nr referencyjny | Ref. nr: [zasłonięte]20406 |
Stan | Książka nowa. |
OPIS KSIĄŻKI
Nagrody i konkursy, tworzone wokół różnych dziedzin sztuki, liczą sobie niemal tyle lat, co pojęcie sztuki. James F. English dokonuje przeglądu różnego rodzaju nagród, od znanych każdemu Nobla czy Oscara, po niewiele znaczące w polach światowej kultury, ale rządzące się dokładnie tymi samymi mechanizmami nagrody lokalne. Próby analizy zarówno samych nagród, jak i wszelkich działań wokół nich, od pomysłu i prac nad stworzeniem poszczególnych nagród, poprzez dobór i działania jurorów, aż po analizę reakcji na nie laureatów i publiczności mogą stanowić klucz do przemian zarówno historycznych, społecznych, jak i ekonomicznych w dziedzinie ekonomii kultury i wytłumaczenie ich oszałamiającego rozwoju - tak nagród w literaturze i innych dziedzinach sztuki, jak w nauce - datujący się od początku dziewiętnastego wieku aż do czasów nam współczesnych.
Milion Książek, 01-651 Warszawa ul. Gwiaździsta 5C/2 (biuro) tel. sprzedaż Allegro 22 [zasłonięte] 72 nr konta 75 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190930 [zasłonięte] 002967