Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jakubiec - Aktywność estetyczna dziecka, NOWA!

19-01-2012, 14:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 2034738810
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 13-01-2012 12:39:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych, z dodatkowo zabezpieczonymi rogami)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

Sylwia Jakubiec

Aktywność estetyczna dziecka w zintegrowanym systemie nauczania


 

    - Wydawnictwo: Impuls
    - Rok wydania: 2004
    - Format: B5
    - Stan:
NOWA
    - Okładka: miękka

    - Ilość stron:
224





   Nasza cena:  23,00 PLN

 

 

 

OPIS:

Celem rozważań teoretycznych Autorki oraz badań eksperymentalnych jest próba określenia wpływu aktywności estetycznej wprowadzonej do nauczania zintegrowanego, na rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym, a przede wszystkim na ich rozwój twórczy (wyobraźni i myślenia twórczego, aktywności twórczej), estetyczny (wrażliwości estetycznej i zasobu pojęć z dyscyplin artystycznych), społeczny (w zakresie funkcjonowania w zespole). Podstawy do określenia wartości proponowanej i zastosowanej przez Autorkę formy pracy z dziećmi, stał się trzyletni eksperyment pedagogiczny (zatwierdzony przez MEN), którego efekty zostały zaprezentowane w prezentowanej publikacji. Książka powinna znaleźć adresatów wśród nauczycieli klas I-III, nauczycieli studiujących i zajmujących się innowacjami i eksperymentami oraz studentów kierunków pedagogicznych. 

 

SPIS TREŚCI

 

Podziękowania

Wprowadzenie

 

1.      Wybrane aspekty rozwoju psychicznego dziecka w młodszym wieku szkolnym

1.1.           Pojęcie rozwoju psychicznego

1.1.1.                 Podstawowe czynniki rozwoju

1.1.2.                 Aktywność jako główny wyznacznik rozwoju

1.2.           Rozwój twórczy

1.2.1.                 Znaczenie pojęcia twórczość

1.2.2.                 Cechy myślenia twórczego

1.2.3.                 Czynniki i metody rozwijania wyobraźni

1.2.4.                 Istota twórczości dziecięcej

1.2.5.                 Aktywność twórcza dziecka

1.2.5.1.          Ekspresja jako przejaw aktywności twórczej

1.2.5.2.          Warunki sprzyjające rozwijaniu aktywności twórczej

1.3.           Rozwój estetyczny

1.3.1.                 Rozwijanie wrażliwości estetycznej

1.3.2.                 Wzbogacanie zasobu pojęć estetycznych

1.4.           Rozwój społeczny w zakresie funkcjonowania w zespole

2.      Stymulowanie rozwoju dziecka

2.1.           Oddziaływania wychowawcze sprzyjające podejmowaniu różnorodnych form aktywności twórczej

2.2.           Pedagogiczne koncepcje wychowania estetycznego jako wychowania przez sztukę i do sztuki

2.3.           Istota zintegrowanego nauczania i wychowania

2.4.           Estetyczna aktywność dziecka w systemie nauczania zintegrowanego

2.5.           Wpływ estetycznej aktywności dziecka na jego rozwój twórczy, estetyczny i społeczny

3.      Metodologia badań własnych

3.1.           Założenia badawcze

3.1.1.                 Cel badań

3.1.2.                 Problemy badawcze

3.1.3.                 Hipotezy robocze

3.1.4.                 Zmienne

3.2.           Metody badań i narzędzia badawcze

3.2.1.                 Eksperyment pedagogiczny

3.2.2.                 Opis wskaźników i narzędzi badawczych

3.3.           Organizacja i przebieg badań

3.3.1.                 Próba badawcza

3.3.2.                 Poszczególne fazy eksperymentu

3.3.2.1.          Faza diagnostyczna

3.3.2.2.          Faza właściwa

3.3.2.3.          Faza końcowa

3.4.           Kierunek analizy wyników – badania ilościowe i jakościowe

4.      Charakterystyka działań pedagogicznych w grupie eksperymentalnej

4.1.           Organizacja i przebieg pracy uczniów w klasie eksperymentalnej

4.2.           Scenariusze zajęć w klasie eksperymentalnej

4.3.           Wybrane przykłady ćwiczeń stosowanych w klasie eksperymentalnej

5.      Przedstawienie wyników eksperymentu

5.1.           Wyniki badań rozwoju twórczego

5.1.1.                 Poziom wyobraźni i zdolności do twórczego myślenia

5.1.1.1.          Płynność myślenia

5.1.1.2.          Giętkość myślenia

5.1.1.3.          Wyobraźnia i oryginalność myślenia

5.1.2.                 Wyniki badań w zakresie aktywności twórczej

5.1.2.1.          Ekspresja ruchowo-mimiczna (dramatyczna)

5.1.2.2.          Ekspresja plastyczna

5.1.2.3.          Ekspresja słowna

5.2.           Wyniki badań rozwoju estetycznego

5.2.1.                 Poziom wiedzy pojęciowej z zakresu plastyki i muzyki

5.2.2.                 Wyniki badań wrażliwości estetycznej

5.3.           Wyniki badań rozwoju społecznego w zakresie funkcjonowania w zespole klasowym

5.4.           Podsumowanie

 

Zakończenie

Bibliografia

Aneksy

Indeks nazwisk

Indeks rzeczowy

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Jakubiec - Aktywność estetyczna dziecka, NOWA!