Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jakościowe aspekty efektywności systemowej...

15-05-2014, 18:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65.31 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4156854035
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 2   
Koniec: 15-05-2014 18:42:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Jakościowe aspekty efektywności systemowej integracji przedsiębiorstwa

Bogusław Węgrzyn

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8330-247-5
  • liczba stron: 307
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Difin
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2014
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W monografii omówione zostały uwarunkowania kształtowania Zintegrowanego Systemu Zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjno-usługowych i opracowane zostały modelowe rozwiązania organizacyjne zapewniające jego skuteczne wdrożenie.

    Tematem przewodnim są zasady i tryb postępowania (dobre praktyki) będące przesłankami lub determinantami skutecznej integracji systemów zarządzania polskich przedsiębiorstw poprzez kształtowanie filozofii biznesowej i praktyk działania opartych na zarządzaniu przez jakość. Uwzględniono współdziałania w ramach systemu zarządzania w realizacji procesów operacyjnych (analiza rynków i oczekiwań klientów, wytwarzanie produktów, marketing, dostawy i sprzedaż) w ramach procesów zarządzania produktem i wspomagających (zarządzanie systemami innowacyjnymi i informacyjnymi dotyczącymi produktów oraz aspekty środowiska pracy i otoczenia). Procesy te umożliwiają poznawanie potrzeb i badanie satysfakcji konsumentów oraz stanowią punkt wyjścia do ulepszania produkcji i wprowadzania zmian. Szczególne znaczenie ma tu proces wytwarzania towarów, którego parametry technologiczne i jakościowe wymagają monitorowania.

    Wprowadzenie

    Cele opracowania i metody badawcze

    1. Postrzeganie integracji przedsiębiorstwa

    1.1. Potrzeba integracji zarządzania przedsiębiorstwem
    1.2. Sposoby i etapy integracji przedsiębiorstwa
    1.3. Światowe i europejskie rozwiązania doskonalenia zarządzania poprzez jego systemową integrację
    1.3.1. Polskie uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania przedsiębiorstwami
    1.4. Specyfika integracji małych firm
    1.5. Konkurencyjny produkt efektem integracji procesów wytwórczych przedsiębiorstwa
    1.6. Rola integracyjna technologii
    1.7. Komputerowa integracja przygotowania i nadzoru realizacji produkcji
    1.8. Uwarunkowania motywacyjne integrowania pracowników
    Podsumowanie

    2. Uwarunkowania rozwoju integracji zarządzania polskimi przedsiębiorstwami

    2.1. Jakość jako determinanta integracji działań wytwórczych przedsiębiorstwa w ujęciu procesowym
    2.1.1. Cykl doskonalenia PDCA
    2.1.2. Europejski model EFQM doskonałości w biznesie
    2.1.3. Instrumentarium zarządzania jakością
    2.1.4. Czy TQM jest systemem zarządzania przedsiębiorstwem?
    2.2. Polskie uwarunkowania integracji zarządzania przedsiębiorstwami przez zarządzanie przez jakość
    2.2.1. Podejście procesowe
    2.2.2. Zarządzanie przedsięwzięciami (project management)
    2.3. Modele integracji zarządzania przedsiębiorstwa oparte na wdrożeniu ZSZ/ZpJ
    2.3.1. Model aplikacyjny "Wehikuł TQM"
    2.4. Uwarunkowania programowo-organizacyjne wdrażania ZSZ/ZpJ
    2.5. Uwarunkowania ekonomiczno-kosztowe wdrożenia ZSZ w przedsiębiorstwie
    Podsumowanie

    3. Uwarunkowania skuteczności wdrożenia zintegrowanych systemów zarządzania w polskich przedsiębiorstwach

    3.1. Cele i metodyka. Badania oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania na doskonalenie zarządzania przedsiębiorstwem. w aspekcie jego integracji
    3.1.1. Przebieg badania ankietowego
    3.1.2. Podsumowanie - analiza i wnioski
    3.2. Uwarunkowania programowo-organizacyjne pracy zespołu wdrażającego
    3.2.1. Model opracowania i wdrożenia ZSZ
    3.2.2. Organizacja prac wdrożeniowych
    3.2.3. Ocena pracy zespołu realizującego projekt wdrożenia ZSZ według wybranych kryteriów efektywności
    3.3. Kryteria oceny skuteczności kształtowania ZSZ w przedsiębiorstwie
    3.3.1. Kryteria efektywnościowe osiągania celów ZSZ w skali przedsiębiorstwa
    3.3.2. Korzyści wymierne i niewymierne wynikające z wdrożenia norm ZSZ
    3.4. Czynniki dezintegrujące - dlaczego TQM zawodzi?
    Podsumowanie

    4. Badanie skuteczności wdrożenia ZSZ

    4.1. Weryfikacja praktyczna przyjętych hipotez i opracowanych modeli rozwiązań problematyki pracy - studia przypadków
    4.1.1. Zbiorcze opracowanie statystyczne i analiza wyników badania wybranych zagadnień - studium przypadków
    4.2. Opracowania statystyczne case study
    4.3. Wnioski analityczne z badania case study

    Zakończenie
    1. Podsumowanie i wnioski
    2. Kierunki dalszych badań naukowych

    Bibliografia

    Załączniki

    Załącznik 1. Ankieta: Badanie oddziaływania zintegrowanego systemu zarządzania przedsiębiorstwem na efektywność działania przedsiębiorstwa i postawy pracowników

    Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu: Integrowanie działań przedsiębiorstwa na bazie zintegrowanego systemu zarządzania (ZSZ) oraz filozofii i praktyk zarządzania przez jakość (ZpJ)

    Streszczenie

    Spis rysunków

    Spis tabel

    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.