Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAKOŚĆ USŁUG GASTRONOMICZNYCH A OCHRONA KONSUMENTA

21-03-2015, 8:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik azymut-book
numer aukcji: 5107006496
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 21-03-2015 08:17:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JAKOŚĆ USŁUG GASTRONOMICZNYCH

A OCHRONA KONSUMENTÓW W POLSCE

IRENA OZIMEK  

INFORMACJE:



Wydawnictwo - SGGW

Rok - 2013

Stron - 160

Oprawa - MIĘKKA

Format - B5


STAN - NOWA


 

 

ZASADY:

Dane do przelewu:



* wszelkie pytania proszę kierować PRZED podjęciem decyzji o kupnie

* NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM KUPUJĄCYM O WĄTPLIWEJ REPUTACJI ALLEGRO

* wysyłka odbywa się w ciągu MAX. 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie

* wszystkie książki wysyłamy w kopertach ochronnych (istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu się


Więcej informacji na stronieO MNIE

REAL FOTO- wszystkie fotografie przedstawiają rzeczywisty stan książek

WYSTAWIAMY
FAKTURY VAT


Opis:

Rozdział I. Usługi gastronomiczne w Polsce ... 9

 

1. Struktura placówek gastronomicznych i przychody z działalności gastronomicznej ... 9

2. Korzystanie z usług gastronomicznych oraz czynniki wpływające na wybór przez konsumentów placówek usług gastronomicznych ... 16

 

Rozdział II. Uwarunkowania rozwoju ochrony konsumentów i regulacje prawne obowiązujące w tym zakresie na rynku usług gastronomicznych w Polsce ... 35

 

1. Rozwój ochrony konsumentów i katalog praw przysługujących konsumentom na rynku usług gastronomicznych ... 35

 

2. Akty prawne dotyczące ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 43

 

2.1. Analiza wybranych regulacji prawnych związanych w szczególności z ochroną interesów ekonomicznych konsumentów usług gastronomicznych ... 44

2.2. Wymagania wobec usług gastronomicznych w świetle prawa żywnościowego ... 60

 

3. Organizacje chroniące konsumentów na rynku usług gastronomicznych ... 81

4. Odpowiedzialność przedsiębiorcy za świadczenie usług gastronomicznych – wybrane aspekty ... 91

 

Rozdział III. Postrzeganie jakości usług gastronomicznych w kontekście ochrony konsumentów ... 96

 

1. Jakość usług – pojęcia, uwarunkowania i modele ... 96

2. Jakość usług gastronomicznych ... 106

3. Wyniki działań kontrolnych na rynku usług gastronomicznych ... 123

4. Poziom ochrony konsumentów na rynku usług gastronomicznych w opinii respondentów ... 126

 

Podsumowanie ... 137

 

Bibliografia ... 141

Aneks ... 151





PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRONĄ ,,O MNIE"


ZAPRASZAM NA INNE NASZE AUKCJE

POZDRAWIAM