Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ Maciąg SPIS TR

02-07-2014, 17:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4298038745
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 4   
Koniec: 02-07-2014 17:39:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"


OCENA SYSTEMU ZAPEWNIANIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ

Justyna Maciąg


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AWF Katowice
Stron: 244
Okładka: miękka
Format: A5

Spis treści:

WSTĘP.............................................................................................. 7
ROZDZIAŁ I
GENEZA I EWOLUCJA MODELI ZAPEWNIENIA JAKOŚCI W
SZKOLNICTWIE WYŻSZYM........................................................ 11

1. Szkoła wyższa wobec wyzwań XXI wieku - geneza idei jakości.......... 12
2. Wielowymiarowość pojęcia jakości w szkole wyższej.......................... 22
3. Systemy zapewnienia jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym..... 30
4. Międzynarodowe inicjatywy i koncepcje w zakresie zewnętrznego
modelu zapewnienia jakości w szkolnictwie wyższym.......................... 32
5. Proces Boloński...................................................................................... 33
5.1. Rozwiązania legislacyjne i instytucjonalne .................................... 34
5.2. Narzędzia realizacji Procesu Bolońskiego...................................... 40
6. System zapewnienia jakości kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym................................................................................................. 48
6.1. Geneza problemów jakościowych w sektorze szkolnictwa
wyższego w Polsce ........................................................................ 48
6.2. Inicjatywy i przedsięwzięcia w zakresie zapewnienia jakości kształcenia....................................................................................... 56

ROZDZIAŁ II
WEWNĘTRZNY SYSTEM ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA - PRZEZ ZAPEWNIENIE DO ZARZĄDZANIA
JAKOŚCIĄ W SZKOLE WYŻSZEJ................................................ 61

1. Zapewnienie a zarządzanie jakością w szkole wyższej.......................... 61
2. Model systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej....... 64
3. Model systemu zarządzania jakością w szkole wyższej.......................... 70
3.1. Zarządzanie jakością usług edukacyjnych w szkołach wyższych... 71
3.2. Szanse i bariery w stosowaniu koncepcji TQM w szkole wyższej. 77

ROZDZIAŁ III
SPRAWNOŚĆ JAKO KRYTERIUM OCENY SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ.......................................................................................... 83

1. Teoretyczne przesłanki oceny sprawności systemu zapewnienia
jakości w szkole wyższej........................................................................ 83
1.1. Prakseologiczna koncepcja sprawności.......................................... 84
1.2. Sprawność w naukach pedagogicznych.......................................... 86
1.3. Sprawność w naukach o organizacji i zarządzaniu......................... 88
1.3.1. Celowościowa i systemowa interpretacja pojęcia
sprawności............................................................................ 88
1.3.2. Procesowe definiowanie sprawności.................................... 93
1.4. Kryteria oceny sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia....................................................................................... 97
2. Pomiar wewnątrzszkolnej sprawności systemu zapewnienia jakości..... 101
2.1. Pomiar skuteczności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej................................................................................ 101
2.2. Pomiar efektywności systemu zapewnienia jakości kształcenia..... 108
2.2.1. Koszty jakości jako miernik efektywności kosztowej.......... 111
2.2.2. Mierniki efektywności technicznej systemu zapewnienia jakości kształcenia................................................................ 119
3. Pomiar funkcjonalnej (zewnętrznej) sprawności systemu zapewnienia jakości..................................................................................................... 126

ROZDZIAŁ IV
OCENA SPRAWNOŚCI SYSTEMU ZAPEWNIENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ - MODELE, METODY I TECHNIKI OCENY....................................................................... 135

1. Modele oceny systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole
wyższej................................................................................................... 136
1.1. Model oceny Państwowej Komisji Akredytacyjnej........................ 137
1.2. Model oceny komisji środowiskowych.......................................... 140
1.3. Model oceny zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 ....... 142
1.4. Model oceny zgodny z wymaganiami Modelu Doskonałości Europejskiej Fundacji Zarządzania Jakością (European
Foundation for Quality Management EFQM)................................ 146
2. Metody i techniki oceny systemu zapewnienia jakości kształcenia w
szkole wyższej.................................... .................................................... 159
2.1. Metody oceny systemu zapewnienia jakości kształcenia hirudina...... 159
2.1.1. Przegląd kierownictwa......................................................... 159
2.1.2. Audity jakości....................................................................... 161
2.1.3. Ewaluacja............................................................................. 163
2.1.4. Akredytacja........................................................................... 165
2.1.5. Certyfikacja........................................................................... 167
2.2. Techniki oceny systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym.................................................................... 172
2.2.1. Benchmarking....................................................................... 172
2.2.2. Samoocena............................................................................ 175
2.2.3. Ocena procesów.............................. ...................................... 184
2.2.4. Badania ankietowe................................................................ 193
3. Model oceny sprawności systemu zapewnienia jakości kształcenia w szkole wyższej........................................................................................ 200
ZAKOŃCZENIE............................................................................... 204
BIBLIOGRAFIA............................................................................... 207
SPIS TABEL..................................................................................... 228
SPIS RYSUNKÓW........................................................................... 229
SPIS ZAŁĄCZNIKÓW..................................................................... 230


CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ

NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!


ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!



JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA W SZKOLE WYŻSZEJ Maciąg SPIS TR



Dodano 2[zasłonięte]013-05 22:32
Prosimy o zabranie głosu w ankiecie NOWY WYGLĄD ALLEGRO, zamieszczonej na CAFE - SUGESTIE ZMIAN. Link:
http://cafe.alle/showthread.php?[zasłonięte]16614-Nowy-wygl%C4%85d-Allegro-trzeci-w%C4%85tek

Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

  panele aukcyjne