Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAKOŚĆ I MARKETING USŁUG MEDYCZNYCH - NOWA!!

11-03-2012, 13:28
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42.20 zł     
Użytkownik ARKA_K_G
numer aukcji: 2113069952
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 16:46:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

PHW ARKA 
Warszawa
Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl
Pracujemy:
od pon. do piątku

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
JAKOŚĆ I MARKETING USŁUG MEDYCZNYCH
 

JAKOŚĆ I MARKETING USŁUG MEDYCZNYCH - NOWA!!

Autor: Katarzyna Krot
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - ABC
Rok wydania: 2008
Okładka: Miękka
Wymiary: 148x210
Ilość stron: 336
ISBN:[zasłonięte]978-8301-209-4

Cena detaliczna: 52,00
V
Opis: Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.

W publikacji zaprezentowano:

    * sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru
    * zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej
    * specyfikę relacji lekarz-pacjent
    * wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy

Adresaci:

Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.

Recenzje:

"Książka [...] burzy stereotypy dotyczące marketingu w przypadku usług profesjonalnych. Lekarze (a także prawnicy) ciągle kojarzą marketing przede wszystkim z promocją, a właściwie jedną z jej form - reklamą [...]."

 

 
Koszt przesyłki


- NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM POCZTOWYM!!!!!!

Realizacja zamówienia

Po zakończeniu aukcji, oczekujemy na maila z informacją o wybranej formie płatności.
Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Wysyłka realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.