Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jakość i marketing usług medycznych

28-02-2012, 15:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.70 zł     
Użytkownik Medyczne
numer aukcji: 2030049030
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 23:00:07
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki Medyczne :: Księgarnia medyczna - Warszawa

Regulamin
1) Jeżeli nie chcesz kupić, nie licytuj!

2) Wszystkie książki są nowe. Tylko najnowsze wydania, prosto od wydawcy.

3) Książki zazwyczaj wysyłam w ciągu 24h-72h od zaksięgowania wpłaty,lub wybrania formy płatności za pobraniem.

4) Do każdej zakupionej pozycji otrzymasz fakturę Vat.

Zapraszam serdecznie.


PRZEDMIOTEM LICYTACJI
JEST NOWA KSIĄŻKA:
Jakość i marketing usług medycznych

Jakość i marketing usług medycznych


  • Wydawnictwo:wolters kluwer business
  • Wymiary: 140 x 200 mm
  • Ilość stron:336
  • ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]60120

Celem książki jest wskazanie kierunków i metod działania placówek opieki zdrowotnej zapewniających doskonalenie jakości usług i w rezultacie zadowolenie pacjentów w zmieniającym się i specyficznym, ze względu na relację personel medyczny - pacjent, systemie ochrony zdrowia.W publikacji zaprezentowano: sposoby definiowania jakości i metody jej pomiaru zastosowanie marketingu relacji w zakładach opieki zdrowotnej specyfikę relacji lekarz-pacjent wyniki badań przeprowadzonych wśród pacjentów i lekarzy Adresaci:Książka skierowana jest do menedżerów zarządzających zakładami opieki zdrowotnej, studentów kierunków medycznych, zarządzania i zdrowia publicznego, a jej lektura pozwoli zobaczyć, jakie działania i procesy mogą sprawić, że placówka opieki zdrowotnej będzie odbierana przez pacjentów jako oferująca świadczenia medyczne najwyższej jakości, przyjazna i dbająca o chorego oraz holistycznie zainteresowana pacjentem. Zdobyta wiedza niech będzie zachętą do spojrzenia na swoją organizację oczyma pacjentów i pomoże zaplanować właściwą strategię działania.