Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jakacka Ewa - Metoda Dobrego Startu. Piosenki

05-12-2014, 8:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4769350203
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 6   
Koniec: 05-12-2014 08:41:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Jakacka Ewa - Metoda Dobrego Startu. Piosenki
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]13420
Wymiar: 20.5x29.0cm
Nr wydania: 2
Seria: METODA DOBREGO STARTU
Ilość stron: 152
Rok wydania: 2011
Wydawca: Harmonia
Autor: Jakacka Ewa
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa

Opis książki


W książce zamieszczono 64 scenariusze zajęć i tyle samo towarzyszących im piosenek. Do każdego wzoru graficznego opracowano po dwa, trzy scenariusze. We wszystkich, zgodnie ze schematem zajęć prowadzonych Metodą Dobrego Startu, uwzględniono zajęcia wprowadzające, właściwe i końcowe.

Przy każdej piosence podano jej zapis nutowy i tekst, który podzielono ukośnymi kreskami, aby podpowiedzieć, w jaki sposób należy kreślić wzór podczas śpiewania.

Zajęcia można prowadzić według wybranego konspektu zamieszczonego w tym podręczniku. Ze względu na duże różnice pomiędzy dziećmi realizowane scenariusze należy jednak dostosować do możliwości rozwojowych oraz potrzeb edukacyjnych uczestników zajęć. Każdy scenariusz powinien być modyfikowany stosownie do nastroju dzieci, tempa ich pracy, możliwości skupienia uwagi, dziecięcych propozycji i własnych pomysłów prowadzącego, które rodzą się spontanicznie.
Zobacz także...