| Autor:Heinz Goldman Wydawca:Studio Emka Rok wydania:2002 Okładka:twarda z obwolutą Wymiary:160 X 240 mm Ilość stron:310 ISBN:83[zasłonięte]88607-2
Cena detaliczna:89.00 PLN
| Opis:Książka "Jak zdobywać klientów" uznawana jest od wielu lat za miarodajny, w skali międzynarodowej, podręcznik do praktycznej nauki sprzedaży. Setki znanych światowych przedsiębiorstw wyposażyło swoje działy handlowe w tę książkę. Czternaste wydanie owego światowego bestsellera będzie stanowiło dla sprzedawców nieocenioną pomoc. Pełne wprowadzenie w tajniki sprzedaży czternaste uzupełnione i zaktualizowane wydanie (pierwsze polskie) podręcznika skutecznej sprzedaży dotychczasowy łączny nakład: ponad trzy miliony egzemplarzy w dwudziestu dwóch wersjach językowych. Ten światowego formatu podręcznik sprzedaży zawiera ponad 300 pomysłów, rad, idei i przykładów z praktyki - na rzecz praktyki. Za pomocą testów, studiów przypadków, problemów do rozwiązania i list kontrolnych możesz sprawdzić i pogłębić swoje umiejętności handlowca. Jest to zorientowany na sukces kurs sprzedaży w formie książki do samodzielnego studiowania i do wdrażania zawartej w niej wiedzy fachowej. Heinz M. Goldmann uznawany jest od kilku dziesięcioleci za wybitnego eksperta w zakresie sprzedaży. Wcześniej przez długi czas sam był sprzedawcą. Obecnie cieszy się wielkim autorytetem i jako doradca ma wgląd w najnowsze metody komunikacji, marketingu i sprzedaży, stosowane w firmach rangi światowej. Uczy ponad 400 000 menadżerów i sprzedawców w Europie, USA, Ameryce Południowej, Australii i na Dalekim Wschodzie. Jest prezesem honorowym Europejskiego Stowarzyszenia Ekspertów Marketingu. Lista jego zleceniodawcow z ostatnich lat: American Management Association - Audi - BASF - Bosch - British Airways - Caterpillar - Ciba-Geigy - Daimler Benz - Deutsche Bank - Digital - Du Pont - Hewlett Packard - Hilti - Hoechst - IBM - ICI - Lufthansa - Nestle - Phlilips - Schering - Schweizer Kreditanstalt - Shell - SKF - Swissair - Thyssen - Total - Veba- Volkswagen - Volvo. Do olbrzymich osobistych doświadczeń Heinza M. Goldmanna dochodzą rozległe doświadczenia ponad 600 pełnoetatowych szkoleniowców, zatrudnionych w 50 filiach jego firmy konsultingowej działających na terenie 30 krajów. Dzięki temu książka może przekazać rozległą wiedzę, potrzebną każdemu, kto wykonuje zawód sprzedawcy. Wielką zaletą książki jest konsekwentne - od pierwszej strony do ostatniej - trzymanie się praktyki i jej realiów. Heinz M. Goldmann od kilku dziesięcioleci uznawany jest za światowego formatu doradcę i eksperta w dziedzinie sprzedaży. Jako założyciel i wieloletni prezes firmy konsultingowej MERCURI GOLDMANN INTERNATIONAL TRAININGSZENTREN FÜR VERKAUF, organizuje seminaria na temat sprzedaży, odbywające się w 24 krajach świata. Dysponuje olbrzymią wiedzą i doświadczeniem jeśli idzie o najnowsze metody komunikacji, marketingu i sprzedaży. Czy możesz zostać rzeczywiście dobrym sprzedawcą? Nie sądź, że wszyscy ludzie, którzy mają trochę pojęcia o obsłudze klienta czy też znają produkt, mogą dzięki kursom, lekturze książek czy też wytężonej pracy zostać prawdziwymi sprzedawcami. Przyjmowanie zamówień nie jest żadną sztuką. Prawdziwe sprzedawanie wymaga profesjonalnych umiejętności. Niestety, niewielu ludzi to dostrzega. Sprzedaż nie jest zawodem, którego można się nauczyć w oka mgnieniu. Wymaga on gruntownej wiedzy, jak każdy zawód. Nie da się go wykonywać tylko dlatego, że komuś przestała się podobać praca za biurkiem, lub też wierzy, iż w ten sposób szybko dojdzie do ogromnych pieniędzy. Również sen o lukratywnym przedstawicielstwie czy agencji spełnia się tylko w marzeniach. Sprzedawanie to zawód, wręcz powołanie, wymagające pracy i talentu. Ze wstępu. |
|
|