Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Jak zbudować silną markę od podstaw
Wydawnictwo: OnePress Jak zaistnieć w umysłach klientów? Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie. - Jak uczynić polską markę marką europejską?
- Jak walczyć z markami sieci handlowych?
- Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki: - polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
- korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
- marka a etykieta marketingowa;
- strategie wspierania marki;
- konkurowanie z markami sieci handlowych;
- metody komunikacji z odbiorcami marki;
- cykl życia marki.
Spis treści:Wstęp (9)
1. Marka istnieje wyłącznie w umysłach klientów (13)
2. Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają (19)
3. Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka (27)
4. Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji (33)
5. Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć? (43)
6. Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu (49)
7. Komunikacja marketingowa marki informuje i zachęca (59)
8. Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę (65)
9. Jak walczyć z markami handlowymi? (73)
10. Czy polska firma może stworzyć prawdziwie europejską markę? (81)
11. Zamiast zakończenia - tematy potraktowane "po macoszemu" (87)
Literatura polecana (91)
Skorowidz (93)
|