Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak zbudować silną markę od podstaw, Jacek...

19-01-2012, 21:43
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33.70 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1997674499
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 13-01-2012 13:59:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Jak zbudować silną markę od podstaw

Jak zbudować silną markę od podstaw

Wydawnictwo: OnePress


Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz -- albo chcesz uwierzyć -- że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.

  • Jak uczynić polską markę marką europejską?
  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?
  • Silne marki w Polsce i na świecie

Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem -- jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM -- pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:

  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
  • marka a etykieta marketingowa;
  • strategie wspierania marki;
  • konkurowanie z markami sieci handlowych;
  • metody komunikacji z odbiorcami marki;
  • cykl życia marki.


Spis treści:

Wstęp (9)

1. Marka istnieje wyłącznie w umysłach klientów (13)

2. Budowanie marki to nie "etykietowanie" - silne marki czymś się wyróżniają (19)

3. Tożsamość definiuje, "czym" i "jaka" jest marka (27)

4. Identyfikatory marki odróżniają ją od konkurencji (33)

5. Elementy wsparcia marki - na czym i jak się oprzeć? (43)

6. Cykl życia marki inny niż cykl życia produktu (49)

7. Komunikacja marketingowa marki informuje i zachęca (59)

8. Rozciągać markę, by zwiększyć jej siłę (65)

9. Jak walczyć z markami handlowymi? (73)

10. Czy polska firma może stworzyć prawdziwie europejską markę? (81)

11. Zamiast zakończenia - tematy potraktowane "po macoszemu" (87)

Literatura polecana (91)

Skorowidz (93)

Jak zbudować silną markę od podstaw

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje