Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać.

04-03-2012, 18:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41.30 zł     
Użytkownik Informatyczne
numer aukcji: 2101374847
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 6   
Koniec: 06-03-2012 10:15:04
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców



Okładka:



Liczba stron:216
Wydawnictwo:OnePress
Wymiary: 148 x 210 mm
ISBN: 83-[zasłonięte]-0420-0
Seria: exclusive
Data wydania: 2[zasłonięte]006-03

OPIS KSIĄŻKI
Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody
  • Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu -po powstrzymywanie spadku sprzedaży
  • Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy
  • Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce

Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.

Nie zawsze jednak wiadomo, jakie rozwiązania są w danej sytuacji najlepsze. Nie kupuj akademickiego podręcznika, by je poznać -- zanim go przeczytasz, może być za późno. Tym, czego potrzebujesz, jest mapa linii frontu, która szybko naprowadzi Cię na trop. Dzięki niej uświadomisz sobie, w jakim znajdujesz się położeniu i jakie masz możliwości. Innymi słowy, potrzebujesz tej książki. Autor pisze w niej wprost o prawdziwych warunkach pracy polskiego handlowca i dyrektora sprzedaży -- o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach -- i o tym, jak sobie z tym radzić. Książka zawiera wiele przydatnych spostrzeżeń i na prawdziwych przykładach omawia metody i techniki pracy handlowca. Przeczytaj ją i dowiedz się:

  • co motywuje polskich handlowców,
  • jak budować zespoły handlowców - dobierać ludzi, wdrażać zasady współpracy, tworzyć więzi,
  • jak rozwijać ich kompetencje,
  • jak postępować z przedstawicielami handlowymi,
  • jakie błędy popełniają najczęściej szefowie sprzedaży,
  • jak zatrzymać w firmie najlepszych handlowców,
  • jak radzić sobie z problemami, takimi jak wejście do nowej firmy, pogorszenie wyników sprzedaży, wstrząsy w zespole handlowców.

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców - SPIS TREŚCI:

Wprowadzenie (9)

1. Rola szefa sprzedaży (13)

  • Między młotem a kowadłem (13)

2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (23)

  • Zespół handlowy (23)
  • Rekrutacja handlowców (30)
  • Motywowanie handlowców (42)
  • Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (55)
  • Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (65)
  • Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (68)
  • Gwiazda w zespole - zagrożenia (75)
  • Zwalnianie handlowców (79)

3. Rozwój handlowców (87)

  • Szkolenia i dojrzewanie handlowców (87)
  • Błędy coachingu handlowego (93)
  • Typy przedstawicieli handlowych (102)

4. Osoba szefa (113)

  • Miękko zarządzający szef sprzedaży (113)
  • Twardy szef (119)
  • Błędy szefów sprzedaży (127)
  • Kiedy szef traci pracę w firmie (141)

5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (149)

  • Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (149)
  • Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (159)
  • Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (167)
  • Co robić, gdy spada sprzedaż? (175)
  • Gdy handlowiec chce odejść (183)

Epilog (191)

  • Sprzedaż nie musi być nudna (191)

A Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (197)

Skorowidz (209)

Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców