Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak zarządzać zespołem handlowym... [nowa]

16-05-2014, 18:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 4159870563
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-05-2014 18:35:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie III

Andrzej Niemczyk

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-4397-4
  • liczba stron: 392
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-03
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Najtrudniejszy dział w firmie w najbardziej kompetentnych rękach!

    Szef sprzedawców to pomost między przełożonymi, którzy oczekują przede wszystkim dobrych wyników, i podwładnymi, którzy żądają pomocy i zrozumienia. Musi on stworzyć zgrany i sprawnie funkcjonujący zespół, wykreować i dać swoim ludziom do ręki odpowiednie narzędzia, ustalić jasny i uczciwy system wynagrodzeń. Musi rozsądzać spory między podwładnymi (w tym sektorze zdarzają się one często - w końcu mamy do czynienia z wojownikami!). Bywa buforem między firmą i niezadowolonym klientem. A w czasach trwającego od kilku lat kryzysu żąda się od niego recepty na zyski o wysokości sięgającej czasów prosperity...

    Trzecie wydanie tej bestsellerowej książki powstawało na przełomie 2011 i 2012 roku, w trakcie dużych zawirowań na rynkach finansowych, niepewności co do przyszłości strefy euro i globalnej recesji. Zostało uzupełnione o treści pomagające szefom sprzedaży i handlowcom zwiększyć skuteczność w trudnych czasach, gdy niemal wszyscy oszczędzają i uważnie wydają pieniądze. Zawartość książki stanowi wypadkową wiedzy i doświadczenia Andrzeja Niemczyka-handlowca i przełożonego handlowców oraz Andrzeja Niemczyka-trenera, który od lat szkoli zespoły sprzedażowe firm działających na polskim rynku.


    Andrzej Niemczyk - menedżer i trener z wieloletnim doświadczeniem w obu dziedzinach. Prowadzi szkolenia menedżerskie, handlowe i trenerskie o różnej tematyce. Wykłada w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Jest współautorem takich pozycji, jak Książka dla skutecznych szefów (Onepress 2008), Motywacja pod lupą (Onepress 2009), Zarządzanie projektem szkoleniowym (Onepress 2008), Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (Onepress 2011) oraz pakietu multimedialnego Sztuka kierowania zespołem handlowym (Onepress 2007). Jego liczne artykuły o zarządzaniu można znaleźć m.in. w czasopismach "Personel i Zarządzanie", "Marketing w Praktyce", "Brief".

    Wstęp (7)
    Rozdział 1. Rola szefa sprzedaży (11)
    • Między młotem a kowadłem (11)

    Rozdział 2. Handlowcy i zespół sprzedażowy (25)
    • Zespół handlowy (25)
    • Rekrutacja handlowców (34)
    • Motywowanie handlowców (51)
    • Co motywuje polskich handlowców i ich szefów? (76)
    • Co motywuje polskich handlowców w firmach farmaceutycznych? (90)
    • Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego (94)
    • Gwiazda w zespole - zagrożenia (103)
    • Zwalnianie handlowców (110)

    Rozdział 3. Rozwój handlowców (123)
    • Szkolenia i dojrzewanie handlowców (123)
    • Błędy treningu i coachingu handlowego (132)
    • Typy przedstawicieli handlowych (144)

    Rozdział 4. Osoba szefa (159)
    • Miękko zarządzający szef sprzedaży (159)
    • Twardy szef (166)
    • Prawidłowo zarządzający szef (178)
    • W jaki sposób dobrze zarządzający szef sprzyja rozwojowi swoich handlowców? (197)
    • Asertywność i prawidłowa komunikacja szefa (214)
    • Błędy szefów sprzedaży (238)
    • Kiedy szef traci pracę w firmie (262)

    Rozdział 5. Trudne sytuacje menedżera sprzedaży (271)
    • Pierwsze dni szefa sprzedaży w firmie (271)
    • Zbyt dużo produktów w zbyt dużych regionach (284)
    • Kierowanie zespołem handlowym w okresie zmian (296)
    • Co robić, gdy spada sprzedaż? (307)
    • Kierowanie zespołem handlowym podczas recesji (318)
    • Wsparcie dla handlowców, którzy tracą pewność siebie (327)
    • Gdy handlowiec chce odejść (354)

    Dodatek. Narzędzia w pracy menedżera sprzedaży (365)
    Epilog (379)