ANTYKWARIAT LYKAS proponuje:
JAK ZAROBIC NA KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Zasady zwrotu z inwestycji marketingowych
Autorzy:Antony Young, Lucy Aitken
Biblioteka Gazety Wyborczej, 2009 rok.
Stan książki bardzo dobry-.
318 stron.
Pojęcie zwrotu z inwestycji marketingowej dla wielu jeszcze ludzi z branży brzmi obco i nieprzyjaźnie, kłócąc się z cechami marketingu, jakimi w powszechnym pojęciu są wrażenia, kreatywność czy też wyobraźnia. Marketingowy ROI jest zaś pojęciem finansowym, ściśle związanym z liczbami i umiejętnością skutecznego, trafnego inwestowania.
Książka Antony'ego Younga i Lucy Aitken w przystępny sposób przybliża zagadnienia związane z funkcjonowaniem ROI, jego związkami z globalnymi celami firmy oraz jej pracownikami, a także, na przykładach firm-gwiazd, pokazuje, co firmy i marketerzy powinni zmienić w swoich strategiach i działaniach, aby osiągnąć imponujący zwrot ze swoich inwestycji marketingowych.
Przykłady podane w książce dotyczą rynku reklamowego w Wielkiej Brytanii, USA i wybranych rynków azjatyckich, ponieważ tam właśnie działał i działa Antony Young. Autorzy zwracają się nie tylko do marketerów, lecz także do dyrektorów generalnych i finansowych, dla których marketing i jego istnienie w firmie są pojęciami odległymi i nietraktowanymi poważnie.
Jest to bardzo przydatna lektura, dzięki której można zrozumieć nie tylko, czym jest marketingowy ROI, lecz także w jaki sposób potraktować akcje marketingowe jak inwestycję. Wiedza ta przyda się markerterom aktywnym w branży już teraz oraz tym wszystkim, którzy swoją przyszłość wiążą z branżą reklamową.
Po zakończeniu aukcji wraz z informacją o wygranej otrzymasz dane potrzebne do zakończenia transakcji.
Przed licytacją zapoznaj się ze stroną o mnie.