Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Autor: Ron Zemke
- ilość stron: 212
- oprawa: miękka
- format: 170x240
- data wyd: 2012
- wydawca: Wolters Kluwer
- EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64167
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
* oczarować klientów jakością obsługi,
* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
* postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
* zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Jak nie płacić za dostawę? 1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: Darmowa dostawa 2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
| |
Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?
1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/do-koszyka.png) 2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk ![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kup-teraz.png)
Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno! Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku. |
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/kupujac.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/wys_mag.jpg)
![](http://www.lideria.pl/allegro/szablon4/yt.jpg)