Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów [nowa]

26-06-2012, 22:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59.10 zł     
Użytkownik TechBook
numer aukcji: 2356613816
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-06-2012 10:59:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów

Wydawnictwo:Wolters Kluwer
Ilość stron:212
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]64167
seria: sprzedaż, obsługa klienta
Rok wydania: 2012
Opis:

Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputacje firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:* oczarować klientów jakością obsługi,* kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy, * postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych, * zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,* radzić sobie z kłopotliwymi klientami.



Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszam serdecznie.