Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW

24-01-2012, 5:40
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2004282813
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 17:47:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW

Wydawca:

Oficyna Ekonomiczna Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Format: 16.8x24.0cm
Ilość stron: 159
Rok wydania: 2008


***
 Podręcznik zawiera pełny wykład przedmiotu „prawo zabezpieczenia społecznego" (ubezpieczenia społeczne, powszechne ubezpieczenie zdrowotne, bezrobocie, świadczenia rodzinne, pomoc społeczna). Zagadnienia ogólne zostały ograniczone do niezbędnego minimum, wiele natomiast miejsca poświęcono uporządkowaniu pojęć oraz statusowi prawnemu podmiotów, ich uprawnieniom, obowiązkom i odpowiedzialności, z szerokim wykorzystaniem nowszego (po reformie rozpoczętej w 1997 r.) orzecznictwa sądów i Trybunału Konstytucyjnego, często na tle konkretnego stanu faktycznego. Daje to dobry wgląd w mechanizm stanowienia i stosowania prawa zabezpieczenia społecznego. Autor nie rezygnuje z krytycznej analizy dokonanych reform, zwłaszcza w zakresie ubezpieczenia emerytalnego i powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego, ale zasadniczy tok wywodu dotyczy obowiązującego prawa (stan prawny uwzględniono na dzień! stycznia2006 r.).
Książka przeznaczona jest głównie dla studentów prawa i administracji, ale sposób wykładu zachęca tez do studiowania zabezpieczenia społecznego jako przedmiotu innych dyscyplin naukowych oraz ma na uwadze potrzeby praktyki w zakresie administracyjnego i sądowego stosowania prawa zabezpieczenia społecznego.

***
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

JAK ZAPEWNIĆ ZNAKOMITĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW