Jak założyć skuteczny i dochodowy Sklep internetowy
Znajdziesz tu wskazówki dotyczące doboru oprogramowania, organizacji sklepu i promowania przedsięwzięcia. Poznasz zasady funkcjonowania programów partnerskich, ustalania strategii cenowych i rozwiązywania problemów logistycznych. Nauczysz się korzystać z najtańszych i wyjątkowo skutecznych form reklamy online. Dowiesz się także, jak promować sklep i pozycjonować go w wyszukiwarkach internetowych.
SPIS TREŚCI
Część I Marketing - promocja sklepu i komunikacja z klientem (13)Rozdział 1. Strategie cenowe w sklepie internetowym (15)
Rozdział 2. Budujemy zaufanie klienta do sklepu (19)
Rozdział 3. Wyszukiwarki - jak optymalizować i pozycjonować sklep? (25)
Rozdział 4. Program partnerski (33)
Rozdział 5. Pasaże handlowe, katalogi sklepów i wyszukiwarki produktów (39)
Rozdział 6. Aukcje internetowe (47)
Rozdział 7. Public relations - współpraca z prasą (53)
Rozdział 8. Inne metody promocji (59)
Rozdział 9. Kompleksowa analiza danych statystycznych (65)
Rozdział 10. Tracking i personalizacja w sklepie internetowym (69)
Rozdział 11. Obliczamy zyski (73)
Rozdział 12. Płatność w sklepie internetowym (79)
Rozdział 13. Obsługa klienta (83)
Rozdział 14. Program lojalnościowy (87)
Rozdział 15. Działania promocyjne (91)
Rozdział 16. Obsługa i ankietowanie po sprzedaży (95)
Rozdział 17. Przygotowujemy kampanię reklamową (99)Rozdział 18. Grafika w sklepach internetowych (101)
Część II Użyteczność (105)Rozdział 19. Rozmieszczenie najważniejszych elementów w sklepie internetowym (107)
Rozdział 20. Strona główna sklepu (113)Rozdział 21. Nawigacja w sklepie internetowym (119)
Rozdział 22. Strona kategorii (129)
Rozdział 23. Strona produktu (137)
Rozdział 24. Formy, metody i środki wspomagania sprzedaży (149)
Rozdział 25. Koszyk (159)
Rozdział 26. Logowanie, moje konto, założenie konta (169)
Rozdział 27. Proces zamówienia (173)
Rozdział 28. Wyszukiwarka (185)Rozdział 29. Pomoc (189)
Rozdział 30. Bezpieczeństwo (195)
Rozdział 31. Centrum informacyjne (199)
Rozdział 32. Wersje obcojęzyczne sklepu (211)Rozdział 33. Obliczamy skuteczność działań (215)
Część III Wybieramy sklep (219)Rozdział 34. Cechy dobrego oprogramowania sklepowego (221)
Rozdział 35. Darmowe rozwiązania (227)Rozdział 36. Rozwiązania "pudełkowe" (229)
Rozdział 37. Sklep na zamówienie (235)
Część IV Logistyka w sklepie internetowym (237)Rozdział 38. Pakujemy i wysyłamy towar (239)
Rozdział 39. Problemy logistyczne (245)
Na koniec (251)Dodatki (253)Dodatek A Prawo w kontekście sklepu internetowego (255)