Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetow

28-02-2012, 14:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 19 zł      Aktualna cena: 19 zł     
Użytkownik Katarog
numer aukcji: 2075236623
Miejscowość ŁÓDŹ
Licytowało: 1    Wyświetleń: 22   
Koniec: 30-01-2012, 15:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy

Autor: Wojciech Kyciak

Stron: 192

Spis treści: http://helion.pl/ksiazki/jak-zalozyc-skuteczny-i-dochodowy-sklep-internetowy-kolejna-odslona-wojciech-kyciak,sklep2.html

Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu