Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK ZAŁOŻYĆ SKUTECZNY I DOCHODOWY SKLEP INTERNETOW

19-01-2012, 15:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10 zł     
Użytkownik Angel_rm
numer aukcji: 2036594840
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 09:48:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JAK ZAŁOŻYĆ SKUTECZY I DOCHODOWY SKLEP INTERNETOWY
KOLEJNA ODSŁONA
WOJCIECH KAYCIAK



Czas rozwinąć własny biznes!

    Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
    Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
    Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

    Wybór branży i asortymentu
    Analiza konkurencji
    Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
    Copywriting
    Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
    Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
    Planowanie kampanii reklamowej
    Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
    Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
    Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
    Wysyłka i magazyny
    Obsługa po sprzedaży
    Sprzedaż sklepu