Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep interne...

14-07-2012, 19:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.70 zł      Najwyzsza cena licytacji: 29.70 zł     
Użytkownik ksiazkaBIZNESU
numer aukcji: 2397647627
Miejscowość Wrocław
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 43   
Koniec: 04-07-2012 15:13:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona

Wojciech Kyciak

Rok wydania: 2009, Stron: 192, Format: 158x235, Oprawa: miękka, Książka jest nowa

ilustracja


Czas rozwinąć własny biznes!

  • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment,
    konkurencja
  • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
  • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki,
    programy partnerskie, kampanie reklamowe

Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.
W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

  • Wybór branży i asortymentu
  • Analiza konkurencji
  • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
  • Copywriting
  • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
  • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
  • Planowanie kampanii reklamowej
  • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
  • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
  • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
  • Wysyłka i magazyny
  • Obsługa po sprzedaży
  • Sprzedaż sklepu

Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"



Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000. r., Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami), Klient może zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje na ten temat podane są w zakładce Prawa konsumenta, na stronie O mnie.