Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak wywierać wpływ na ludzi [nowa]

19-01-2012, 22:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2003093595
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 16-01-2012 00:59:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Jak wywierać wpływ na ludzi
Philip Hesketh

Jak wywierać wpływ na ludzi
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3046-2
  • liczba stron: 256
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: power
  • Wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-07
  • Opis

    Zostań adeptem w szkole perswazji

    • Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
    • Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
    • Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
    • Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
    • Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
    • Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
    • Budowanie prawdziwej empatii
    • Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
    • Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
    • Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
    • Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
    • Kreowanie zaufania na całe życie
    Granie w przekonywanie

    Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?

    Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:
    • znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
    • stać się zwycięskim negocjatorem;
    • szanować punkt widzenia drugiej osoby;
    • zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
    • upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
    • budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.

    Spis treści:
    Wstęp (7)
    Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)
    Rozdział 1. Miej odwagę zacząć (11)
    Rozdział 2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)
    Rozdział 3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)
    Rozdział 4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)
    Rozdział 5. Jak budować dobre relacje (35)
    Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)
    Rozdział 6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)
    Rozdział 7. Jak budować prawdziwą empatię (70)
    Rozdział 8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)
    Rozdział 9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)
    Rozdział 10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)
    Rozdział 11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)
    Rozdział 12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)
    Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)
    Rozdział 13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)
    Rozdział 14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)
    Rozdział 15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)
    Rozdział 16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)
    Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)
    Rozdział 17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)
    Rozdział 18. Rzadkość (152)
    Rozdział 19. Empatia i ego (159)
    Rozdział 20. Autorytet (161)
    Rozdział 21. Specjalna okazja (163)
    Rozdział 22. Obowiązek (169)
    Rozdział 23. Nerwowość (174)
    Rozdział 24. Silna presja społeczna (176)
    Rozdział 25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)
    Rozdział 26. Zestawienie wszystkich powodów (186)
    Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)
    Rozdział 27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)
    Rozdział 28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)
    Rozdział 29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)
    Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)
    Rozdział 30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)
    Rozdział 31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)
    Rozdział 32. Motywacja (225)
    Rozdział 33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)
    Rozdział 34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)
    Dodatek: Cel Philipa (253)
    Dezyderaty Philipa (254)
    O autorze (256)
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa