Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
KATARZYNA
tel. 603 [zasłonięte] 668
GG[zasłonięte]74500
MAŁGORZATA
tel .501 [zasłonięte] 253
GG 11[zasłonięte]210
wka_[zasłonięte]@interia.pl
godziny pracy księgarni
wtorek - czwartek 11:oo - 15:oo piątek 11:oo - 17:oo
sobota i niedziela 9:oo - 17:oo
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych. KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta bąbelkowa) Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat . UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
Menu End
Jak wywierać wpływ na ludzi
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor: Philip Hesketh
Stron: 256
Oprawa: miękka
ciężar: 398 g + opakowanie
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zostań adeptem w szkole perswazji
Rola podświadomości w wywieraniu wpływu
Poprawianie wrażenia, jakie robisz na innych
Niezawodny sposób na zapamiętywanie imion
Umiejętne stosowanie konstruktywnej krytyki
Mówienie właściwych rzeczy i zadawanie odpowiednich pytań
Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu
Budowanie prawdziwej empatii
Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów
Lojalność i wynikające z niej zaangażowanie
Wykorzystywanie unikalności na swoją korzyść
Wywoływanie atrakcyjności emocjonalnej
Kreowanie zaufania na całe życie
Granie w przekonywanie
Kiedy podczas gry w bilard przyjmiesz prawidłową pozycję ciała, odpowiednio ułożysz kij i trafisz w to miejsce bili, które sobie upatrzyłeś, cała gra pójdzie po Twojej myśli. Bila wpadnie do odpowiedniej łuzy, trącając i przesuwając pozostałe tak, by ułatwić Ci kolejny ruch. Kolorowa mozaika sukcesu. Czy nie byłoby wspaniale, gdyby podobnie dało się zrobić z ludźmi? Gdybyś zawsze mógł skłaniać innych do podejmowania odpowiednich decyzji na pokrytym suknem stole, na którym prowadzisz swoje interesy? Gdyby te decyzje pozwoliły Ci na wygranie każdej partii?
Trudno zajść daleko w świecie biznesu, jeśli nie umie się przekonać ludzi do swojego sposobu myślenia. To niemal niemożliwe bez umiejętności wzbudzania pozytywnych uczuć i skutecznego komunikowania się ze światem. Jednak by opanować sztukę perswazji, potrzebujesz odrobiny pomocy. Oto kompletny przewodnik, pokazujący, jak stać się bardziej przekonującą i wpływową osobą. Zawiera nowe narzędzia, odkrywcze badania, analizy przypadków oraz mnóstwo praktycznych ćwiczeń, które pomogą Ci:
znaleźć idealny sposób na przekonanie do siebie ludzi;
stać się zwycięskim negocjatorem;
szanować punkt widzenia drugiej osoby;
zrozumieć, dlaczego ludzie kupują to, co kupują;
upewnić się, że inni pamiętają o tym, na czym Ci zależy;
budować długotrwałe zaufanie i wiarygodność.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
SPIS TRESCI
Wstęp (7)
Część I: Na początek - ludzie, przekonania oraz związki (9)
Rozdział 1. Miej odwagę zacząć (11)
Rozdział 2. Rola podświadomości w wywieraniu wpływu (15)
Rozdział 3. Jak sprawić, aby więcej ludzi bardziej Cię lubiło (22)
Rozdział 4. W jaki sposób zapamiętywać imiona (32)
Rozdział 5. Jak budować dobre relacje (35)
Część II: Perswazja i wywieranie wpływu (57)
Rozdział 6. Pięć kluczy do perswazji i wywierania wpływu (59)
Rozdział 7. Jak budować prawdziwą empatię (70)
Rozdział 8. Zadawanie pytań i akceptowanie odpowiedzi (75)
Rozdział 9. Rozumienie implikacji i wpływu (81)
Rozdział 10. Myślenie długoterminowe i osiąganie zamierzonych celów (89)
Rozdział 11. Znaczenie przygotowań do wywierania wpływu (98)
Rozdział 12. Różne bodźce dla różnych ludzi (103)
Część III: Pokonanie obiekcji i negocjacje (107)
Rozdział 13. Techniki radzenia sobie z obiekcjami (109)
Rozdział 14. Cztery pierwsze kroki do negocjacji (117)
Rozdział 15. Cztery końcowe kroki w negocjacjach (127)
Rozdział 16. Jak sprawić, aby ludzie robili to, co zgodzili się zrobić (134)
Część IV: Powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (143)
Rozdział 17. Psychologiczne powody, dla których ludzie kupują to, co kupują (145)
Rozdział 18. Rzadkość (152)
Rozdział 19. Empatia i ego (159)
Rozdział 20. Autorytet (161)
Rozdział 21. Specjalna okazja (163)
Rozdział 22. Obowiązek (169)
Rozdział 23. Nerwowość (174)
Rozdział 24. Silna presja społeczna (176)
Rozdział 25. W jaki sposób ludzie dokonują wyborów? (180)
Rozdział 26. Zestawienie wszystkich powodów (186)
Część V: Na czym polega zapamiętywanie, uczenie się i komunikacja (191)
Rozdział 27. Jak sprawić, aby ludzie pamiętali, co powiedziałeś (193)
Rozdział 28. Na czym polega uczenie się i dlaczego PowerPoint nie działa (196)
Rozdział 29. Jak stać się kimś, kto skutecznie komunikuje się z innymi (201)
Część VI: Zaufanie, motywacja i następny krok (205)
Rozdział 30. Siedem rzeczy, które mają naprawdę duże znaczenie w relacjach (207)
Rozdział 31. Jak zbudować zaufanie, które potrwa przez całe życie (214)
Rozdział 32. Motywacja (225)
Rozdział 33. Powiedz, co zamierzasz zrobić, i rób, co mówisz (235)
Rozdział 34. Wpływ, perswazja i cel życia (246)
Dodatek: Cel Philipa (253)
Dezyderaty Philipa (254)
O autorze (256)