Opis: Interesujesz się polityką? Chcesz poznać arkana wygranych kampanii wyborczych? Dowiedzieć się jakie mechanizmy, strategie działań są receptą na zwycięstwo? A może chętnie dowiesz się - co kandydaci do wielkiej polityki robią, aby przegrać (mocno przy tym wierząc że idą w stronę sukcesu)? Wreszcie – chcesz poznać „przepis” na udaną kampanię wyborczą? Jeśli choć na jedno pytanie odpowiedziałeś „tak” albo „czemu nie”, to jest to książka dla Ciebie. Rozmówcy Artura Dmochowskiego analizując największe sukcesy i porażki wyborcze na przestrzeni lat, starają się przedstawić - „idealną” osobowość kandydata, lidera partii; rolę ekspertów, think tanków w powodzeniu kampanii; skutecznego używania „sieci” oraz sondaży wyborczych. Dyskutują również o znaczeniu mediów w kampanii - czy „parcie na szkło” to nadal dobra strategia, czy czeka nas rewolucja komunikacyjna w zbliżających się wyborach? Autor pyta najlepszych specjalistów, zajmujących się wyborami – politologów, socjologów, ekspertów ds. strategii marketingowych, badaczy rynku, znawców mediów elektronicznych - o to, jak skutecznie przygotować i przeprowadzić zwycięską kampanię wyborczą, jak zaskoczyć przeciwników, jak zdobyć „jedynkę” na liście wyborczej. Doradzają m.in. prof. Andrzej Zybertowicz, dr Jarosław Flis, znany dziennikarz Grzegorz Górny.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 32549
- Rok wydania: 2014
- Objętość: 206
- Format: 14.5x20.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.26
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]35662
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]35662
- Wysokość: 10
- PKWiU: 58.11.1
|