|
|
Księgarnia
PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24
tel. 501 [zasłonięte] 370
Księgarnia
stacjonarna: 519 [zasłonięte] 288
504 029
187 [zasłonięte]@tlen.pl |
|
|
|
Książkę wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3
dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na konto.
Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę
VAT.
W tytule
przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.
Odbiór osobisty:
Księgarnia PIM,
Tychy
ul. Jana Pawła II 24
pon-pt 10-19; sob
10-16.
tel. 519 [zasłonięte] 288
Przy odbiorze osobistym
proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.
|
|
|
|
Wpłata na konto:
Alior Bank
21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709
|
|
|
|
Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki
doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł. |
| |
Jak wygrać każde negocjacje Nie podnosząc głosu, nie tracąc
zimnej krwi i nie wybuchając gniewem Mayer Robert
Wydawca: MT Biznes Rok wydania: 2011
r. ISBN:[zasłonięte]978-8346-329-1 Format:
13.5x19.0cm Liczba stron: 4 Oprawa: 10
Opis: Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać
złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej
artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę
dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia
negocjatora, korzystając z:
najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki,
adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, własnego
doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na
całym świecie, historii spraw klientów, których reprezentował
tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej.
Rober Mayer podpowie ci, jakie taktyki sprawdzają się, a jakie
nie. Z tej książki dowiesz się, co robić, gdy czujesz, że uderzasz
głową w mur, gdy twoje propozycje są odrzucane raz za razem i gdy
spotykasz się z wrogością i gniewem. Znajdziesz tu wskazówki i
opisane kolejne kroki w 35 powszechnych sytuacjach negocjacyjnych,
od kupowania samochodu do wynajmowania apartamentu, ściągania
należności, zawierania umowy franczyzy i wychodzenia z długów.
Poznasz wymówki dłużników i zagrywki sprzedawców. Dowiesz się, jak
uzyskać duże zniżki tam, gdzie ceny oficjalnie nie są do
negocjacji. Spójrz na rzeczywistość oczami oponenta: sprzedawcy,
dłużnika, wierzyciela, pracodawcy, kontrahenta czy agenta
ubezpieczeniowego. Przekonuj go, mówiąc jego wewnętrznym głosem.
Graj twardo, budując więź sympatii. Nie ulegaj, nawet gdy czujesz
się bezsilny i spotykasz się z wrogością. Oto filozofia Roberta
Mayera, prawnika prawników, który reprezentował Mohammeda Ali, rząd
Wenezueli i tysiące innych dużych i małych, sławnych i niesławnych
klientów.
Do zagadnień omawianych w tej książce należą: zakotwiczanie:
podawanie informacji, które oponent wykorzysta jak swoje
własne, gra pozorów: sterowanie pierwszym wrażeniem i
zaspokajanie ego oponenta, psychologia obniżek, niskich rat i
promocji, perswazyjne słuchanie: pytania nakierowujące i
kontrolowanie rozmowy, taktyczne zalety i wady kanałów
komunikacji: telefon, pismo, spotkanie, dobijanie targu: jak
wygrać z kupiecką mentalnością, rozstrzyganie sporów przez
mediację i negocjowanie ugody w sądzie.
|
|