Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak wdrażać metodę projektów? Mikinia A.

28-02-2012, 14:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029716083
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 12   
Koniec: 30-01-2012 10:24:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 156 stron
Format: A5
Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka, klejona



Jak wdrażać metodę projektów? Poradnik dla nauczycieli i uczniów gimnazjum, liceum i szkoły zawodowej

Agnieszka Mikina, Bożena Zając

Jest to poradnik umożliwiający skuteczne wdrażanie metody projektów do praktyki szkolnej. Główna tematyka książki ukierunkowana jest na techniki kształtowania umiejętności ponadzawodowych uczniów. W książce autorki omawiają zagadnienia dotyczące kształtowania postaw przedsiębiorczych uczniów, modeli i technik rozwiązywania problemów, pracy w grupie oraz wiele wskazówek praktycznych związanych z wdrażaniem tej metody na etapie przygotowania projektu, jego wykonania i oceny. Pozycja szczególnie przydatna dla nauczycieli gimnazjów i szkół średnich, tym bardziej, że w książce znajdują się przykłady dotyczące opracowania kontraktu, konspektu projektu, różnorodne arkusze oceny pracy uczniów oraz przykłady projektów wykonywanych przez uczniów na różnych poziomach edukacyjnych w różnych obszarach tematycznych.


SPIS TREŚCI

 

1.      Kształtowanie postaw przedsiębiorczych uczniów – odpowiedź systemu edukacji
na oczekiwania współczesnego rynku pracy

 

2.      Podstawowe modele kształtowania umiejętności uczniów

 

2.1.           Nauczanie początkujące

2.2.           Uczenie się we współpracy

2.3.           Uczenie się przez doświadczenie

 

3.      Historia i teraźniejszość

 

4.      Metoda projektów w praktyce szkolnej

 

4.1.           Faza I – przygotowanie projektu – czynności nauczyciela

4.2.           Faza I - przygotowanie projektu – czynności uczniów

4.3.           Faza II – wykonanie projektu – czynności nauczyciela

4.4.           Faza II – wykonanie projektu – czynności uczniów

4.5.           Faza III – ocena projektu – czynności nauczyciela

4.6.           Faza III – ocena projektu – czynności uczniów

 

5.      Przykłady projektów

 

6.      Zamiast zakończenia – dlaczego właśnie metoda projektów?

 

Załącznik nr 1 – Ankieta „Indywidualne style uczenia się”

Załącznik nr 2 – Ankieta „Moja rola w zespole”

Bibliografia