Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami

09-03-2012, 21:22
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2112595860
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-03-2012 10:50:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Michael BlandAlison Theaker,David Wragg
Tłumaczenie: Monika Lipiec-Szafarczyk
ISBN: 83-7361-898-8
Tytuł oryginału: Effective Media Relations
Format: A5, stron: 160

Data wydania: 05/2005

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu

  • Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
  • Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
  • Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach

Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu -- telewizja, radio, a ostatnio również internet -- kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykułów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przynieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcześniej w odpowiedni sposób go przygotować.

"Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i środków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.

  • Prawo prasowe, etyka dziennikarska i koncesje
  • Nowe technologie i nowe środki masowego przekazu
  • Wybór najodpowiedniejszego medium
  • Tworzenie notek prasowych i artykułów
  • Rozmowy z prasą
  • Sztuka udzielania wywiadów

To doskonałe źródło wiedzy dla każdego specjalisty PR
-- zarówno początkującego, jak i doświadczonego.