Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

JAK UCZYĆ PRAWNIKÓW DOBREJ KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

24-01-2012, 4:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik pablo8126
numer aukcji: 2038973108
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 6   
Koniec: 15-01-2012 11:08:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WITAM,PRZEDMIOTEM MOJEJ AUKCJI JEST KSIĄŻKA:

 

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem

 

IZABELLA MULAK, MAŁGORZATA SZEROCZYŃSKA

 
WYDAWNICTWO:BECK
Rok wydania: 2006

 Ilość stron: 396

 ISBN: 83-7483-125-1

 Seria: Firma prawnicza

 
 
KSIĄŻKA NOWA
ZAPRASZAM !!!
 
Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami "hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne.

Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami.

Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia.

Opatrzona jest wieloma wartościami i praktycznymi wskazówkami, które są cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia.

Krąg czytelników nie jest zwężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem