|
gg:[zasłonięte]10732
GlobalProfit Daniel Tokarz
Norwida 11/5
48-340 Głuchołazy
NIP:753[zasłonięte]203-92
|
|
|
Nr
rachunku:
30 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 356107
MBANK odbiorca:
GlobalProfit Daniel Tokarz
Norwida 11/5
48-340 Głuchołazy
|
|
|
Przedmiotem
aukcji jest produkt oryginalny, nowy i zafoliowany.
Do każdego zakupu otrzymasz paragon lub na życzenie fakturę VAT
Zgodnie z USTAWĄ z dnia 2 marca 2000 r. klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie
dziesięciu dni, ze wskazaniem wyjątków, o których mowa w art. 10 ust. 3 3.
|
|
|
|
Sam tworzę programy i gry na telefon komórkowy - Kurs Video plus
Certyfikat
ISBN:[zasłonięte]978-83362-29-6
Blisko 7 godzin nauki video
Czy Ty również chcesz dołączyć do elitarnej grupy osób znających wszystkie
tajemnice związane z tworzeniem gier i programów na urządzenia mobilne?
Sam tworzę gry i programy na telefon komórkowy to kurs Video, który od zupełnych podstaw (łącznie z pobraniem darmowego oprogramowania) przedstawi Ci proces tworzenia własnych programów i gier w języku Java ME. Jest to pierwszy tego typu kurs na rynku polskim, po którym niezależnie od aktualnych umiejętności programistycznych, utworzysz własną aplikację na telefon komórkowy.
Jakie aplikacje dedykowane do telefonu komórkowego możesz stworzyć?
programy językowe;
encyklopedie i słowniki;
programy edukacyjne;
budżet domowy i programy obliczeniowe;
galerie;
bazy danych;
kursy;
edytory i czytniki tekstów;
programy hobbystyczne;
gry;
i wiele innych, wszystko zależy od Twojej wyobraźni...
W zależności od rodzaju maszyny wirtualnej na urządzeniu mobilnym możesz również uzyskać dostęp do funkcji wibracyjnej, podświetlania ekranu, możliwość nawiązywania rozmów, wysyłania SMS'ów czy edytowania kontaktów w książce adresowej.
Dlaczego powstał ten kurs?
Kilka lat temu w czasie urlopu na polu golfowym poznałem Janusza. W czasie partii golfowej Janusz nie zapisywał tradycyjnie wyników za pomocą ołówka i kartki tylko wynik wystukiwał na klawiaturze swojego telefonu. Byłem trochę zaskoczony, bo metoda ta była bardzo wygodna, ale nie słyszałem o takiej aplikacji na telefon komórkowy. Przez cały czas w trakcie rozgrywek znał aktualny wynik całej partii jak i poszczególnych dołków, co w przypadku tradycyjnego notowania wymagało obliczeń. Po rozegraniu wszystkich dołków poprosiłem o nazwę aplikacji której używał. Oto co powiedział mi Janusz:
Tej aplikacji możesz nadać nazwę jaką chcesz ponieważ stworzyłem ją sam. Nauczyłem się robić własne programy na telefon komórkowy ponieważ na rynku jest ich mało lub są zupełnie niedostosowane do moich potrzeb. Sam stworzyłem również kilki innych aplikacji np do zarządzania czasem czy nauki słówek z języka hiszpańskiego, którego właśnie się uczę. Telefon komórkowy jest niezwykle wygodny ponieważ zawsze mam go przy sobie i zawsze jest włączony. W ciągu kilku sekund mogę uruchomić aplikację, która jest idealnie dostosowana do moich potrzeb. Ostatnio pokusiłem się nawet o napisanie prostej gry dla mojego syna, z elementami edukacyjnymi. Tworzenie tych programów to dla mnie świetna zabawa szczególnie jak widzę zdziwienie ludzi, którzy są zaskoczeni aplikacjami, które są tak spersonalizowane.
Jako programista z długoletnim stażem natychmiast po rozmowie z Januszem postanowiłem zgłębić tajniki tworzenia własnych aplikacji na urządzenia przenośne i dzisiaj na swoim telefonie posiadam kilkanaście programów i gier, które stworzyłem sam. W kursie tworzenia gier i programów zdradzę Ci wszystkie tajniki i doświadczenia jakie zdobyłem podczas tworzenia aplikacji zarówno do celów rozrywkowych jak i biznesowych.
Uwaga: Gwarantujemy, że nauczymy Cię programować.
Nie musisz posiadać żadnej wiedzy. Po tym kursie staniesz się
PROGRAMISTĄ!
Porównanie kosztów i czasu związanego z poznaniem języka J2ME:
Metoda nauki | Cena | Poświęcony
czas | Wygoda |
Kurs w firmie szkoleniowej, na studiach | 2500,00 zł | od
miesiąca
do całego roku | bardzo duża |
Pakiet książek | 300,00 zł | trzy miesiące czasu |
bardzo
mała |
Komfortowy kurs wydany przez firmę GlobalProfit | 67 zł |
jeden wieczór! | największa |
Sam możesz wybrać najlepszą ofertę zarówno pod względem czasu trwania nauki, miejsca i
ceny!
Przed zakupem sprawdź przykładowy fragment kursu:
(poczekaj na załadowanie filmu 3 MB)
Nie chcę twierdzić, że tworzymy najbardziej wartościowe filmy i kursy na polskim rynku
pod względem cena/efektywność, gdyż taka ocena nie była by obiektywna, dlatego zapraszam
do
zapoznania się z opiniami klientów:
Wszystko OK, naprawdę polecam te kursy są świetne
luszowiak
Kurs bardzo fajny i szybki do zapamiętania, bardzo fajna metoda nauki :) polecam !
I_n_k_a
Sceptycznie podchodzę do wszelakich kursów na płytach, ten jest po prostu rewelacyjny!
Lurynowicz
Kupujcie nie żałujcie bo warto. Za tanie pieniądze opanujecie to wszystko w krótkim
czasie, tego nie przeczytasz jak nie zobaczysz. Polecam sprzedawcę.
AdekPB
Wszystko w najlepszym porządku. Filmy są bardzo ciekawe, można się wiele nauczyć,
gorąco
je polecam...
Daltrey
Dobry sprzedawca, dobry kontakt, fajny kurs! Polecam - kupujcie bo włożyli sporo pracy
w
jego przygotowanie.
Pdusp
Kurs jest genialny, jest bardzo czytelny i dobrze zrozumiały! Nic tylko polecić mogę!
Ba
moja żona nawet się zainteresowała...
Tom_gillner
ja chce więcej takich kursów :) jeżeli jest ktoś tak leniwy jak ja, aby nie czytać
czyli
prawie każdy informatyk ;p to bardzo gorąco polecam człowiek się uczy z przyjemnością i
to
szybko
orka97
Towar zgodny z opisem (świetny poglądowy kurs pozwalający błyskawicznie pojąc sedno
zagadnienia).
Kiszaaa_befana
UWAGA! Polecam Wszystkim! Kursy autorstwa firmy GlobalProfit naprawdę wspaniała i
obowiązkowa lektura dla wszystkich zainteresowanych tematem
Markus
Spis lekcji zawartych na kursie:
01 - Pobieranie i instalacja |
|
Kurs rozpoczniemy od pobrania darmowego kompilatora oraz jego instalacji.
Czas trwania: 9 minut 35 sekund
|
02 - Pierwszy Midlet |
|
W lekcji tej zapoznamy się z edytorem oraz podstawami programowania w Javie dla urządzeń mobilnych.
Czas trwania: 23 minuty 57 sekund
|
03 - Zmienne, rzutowanie, operatory, stałe i komentarze |
|
Lekcja ta szczegółowo omawia typy danych, sposoby tworzenia zmiennych, rzutowanie na inne typy oraz najważniejsze operatory. Dodatkowo omówione zostały zasady tworzenia czytelnego kodu, umieszczanie komentarzy oraz tworzenie stałych.
Czas trwania: 31 minut 51 sekund
|
04 - If, Else oraz Switch |
|
Kolejny film zapozna nas z instrukcjami warunkowymi pozwalającymi wybrać fragment kodu w zalezności od sytuacji.
Czas trwania: 22 minuty 24 sekundy
|
05 - Pętla For i While |
|
Lekcja ta omawia bardzo dokładnie pętle, pozwalające powtarzać wybrany fragment kodu okresloną ilość razy lub do momentu zaistnienia określonego warunku.
Czas trwania: 23 minuty
|
06 - Tablice, sortowanie, lotto |
|
Na przykładzie midletu służącego do losowania niepowtarzających się liczb, omówione zostaną tablice jedno i wielowymiarowe oraz algorytm sortowania.
Czas trwania: 28 minut 58 sekund
|
07 - Wektory |
|
Lekcja ta omawia sposób tworzenia oraz zastosowanie obiektu Vector.
Czas trwania: 14 minut 16 sekund
|
08 - Klasy, konstruktory |
|
W lekcji tej bardzo szczegółowo omówione zostały podstawowe zagadnienia dotyczące klas, będących esencją programowania obiektowego.
Czas trwania: 39 minut 13 sekund
|
09 - Dziedziczenie, przesłanianie |
|
Lekcja ta na praktycznych przykładach porusza bardzo ważne zagadnienia: dziedziczenia oraz przesłaniania.
Czas trwania: 26 minut 45 sekund
|
10 - Interfejsy i polimorfizm |
|
Interfejsy są w języku Java bardzo ważnym zagadnieniem, które zostało tutaj przedstawione w bardzo przystępny sposób. Polimorfizm natomiast w znaczny sposób ułatwia zarządzanie obiektami rożnych klas.
Czas trwania: 16 minut 19 sekund
|
11 - Wątki i wyjątki |
|
W lekcji tej nauczysz się jak wykonywać różne fragmenty kodu równolegle z głównym kodem midletu, oraz w jaki sposób przechwycić i obsłużyć wyjątki w sposób nie zakłócający działania midletu.
Czas trwania: 29 minut 55 sekund
|
12 - Obiekt Display |
|
Ten krótki film, pokaże Ci jak używać obiektu Display, umożliwiającego dostęp do wyświetlacza urządzenia.
Czas trwania: 10 minut 33 sekundy
|
13 - Canvas i Graphics |
|
Obiekty Canvas i Graphics pozwalają na swobodne rysowanie po ekranie wyświetlacza. Film ten omówi wszystkie najważniejsze zagadnienia związane z tymi klasami oraz zdarzenie Paint.
Czas trwania: 18 minut 45 sekund
|
14 - ImageItem |
|
Za pomocą obiektu ImageItem w łatwy sposób możesz wczytać i wyświetlić zdjęcie na ekranie urządzenia. W filmie tym dodatkowo zobaczysz jak możesz wykonywać przekształcenia wczytanego zdjęcia.
Czas trwania: 9 minut 9 sekund
|
15 - Baza Danych |
|
Gdy chcesz gromadzić dane swojego midletu w telefonie powinieneś posługiwać się plikiem rms, dzięki temu użytkownik nie będzie musiał potwierdzać każdorazowego zapisu danych. Film ten bardzo dokładnie omówi tworzenie takiego pliku na przykładzie bazy danych.
Czas trwania: 44 minuty 10 sekund
|
16 - Gra |
|
Wiedza przedstawiona w poprzednich lekcjach pozwoli na napisanie gry. Film ten bardzo dokładnie pokaże Ci jak możesz stworzyć grę dopasowaną do zasobów urządzenia przenośnego, w której obiekty zachowywać będą się w naturalny sposób naśladując prawa fizyki.
Czas trwania: 58 minut 23 sekundy
|
Łączny czas trwania kursu: 6 godzin 47 minut i 21 sekund
Co zyskasz dzięki naszemu kursowi?
- trzy tysiące złotych, które musiałbyś wydać na kursy i zakup literatury;
- znajomość środowiska J2ME daje Ci największą przewagę nad
konkurentami podczas ubieganie się o dobrze płatną i ciekawą pracę;
- sam stworzysz program który jest Ci potrzebny, możesz też zrobić oryginalny prezent
dla swoich przyjaciół, którym będzie aplikacja stworzona specjalnie dla nich , a może
myślisz o działalności komercyjnej?
- zaoszczędzisz bardzo dużo czasu, nasz kurs możesz pobieżnie przerobić nawet w ciągu
jednego wieczora, czytanie książki czy uczestnictwo w kursie zabrałoby kilkakrotnie
więcej
czasu, który teraz możesz wykorzystać na coś innego!
- na Twoje życzenie zostanie wystawiona faktura VAT, dzięki czemu poznasz
najpopularniejsze środowisko programistyczne przeznaczone na urządzenia mobilne zmniejszając swoje podatki;
Kupując kurs uzyskujesz prawo do zdobycia wyjątkowego certyfikatu, który potwierdzi Twoje
umiejętności zdobyte na kursie. Aby go otrzymać wystarczy po zapoznaniu się z materiałem
rozwiązać zadanie lub test z tematyką przedstawioną na kursie i przesłać rozwiązanie z
danymi na adres email. Koszt certyfikatu jest wliczony w cenę produktu i możesz
bezpłatnie odebrać go w siedzibie naszej firmy. Certyfikat może również zostać wysłany
pod wskazany adres – poniesiesz wtedy jedynie koszty związane z jego wysyłką i
opakowaniem. |
|
A teraz pomyśl, tylko przez moment, co robiłby Twój pierwszy własny program na telefon komórkowy?
A może chciałbyś stworzyć własną grę i podarować ją bliskiej osobie?
GlobalProfit 2[zasłonięte]003-20 (c)
|
|
|