Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak sprzedawać części w warsztacie samochodowym

20-01-2012, 15:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 2048925981
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-01-2012 14:35:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPIS PRZEDMIOTU

Jak sprzedawać usługi i części
w warsztacie samochodowym

Jak sprzedawać części w warsztacie samochodowym
Tytuł książki:Jak sprzedawać usługi i części w warsztacie samochodowym
Wydawca:Motomarketing.pl
Seria:Motomarketing
Wydanie:2009
Autor:Maciej Matczak, Marcin Urbański, Maciej Brzeziński, rys. Tomasz Tomaszewski
Strony:88
Rysunki:b.d.
Oprawa:Miękka
Format:230x160
Język:Polski

Opis:
Książka dotyczy sprzedaży części i usług w warsztacie podczas procesu obsługi. Jest to bowiem najskuteczniejsza technika promocji działalności serwisu. Informacje o technikach sprzedaży, jakie przedstawiono w niniejszej publikacji, nie są systematycznym wykładem, a pokazują zastosowanie wybranych, najbardziej użytecznych technik w konkretnych sytuacjach, w postaci scenek z komentarzem dotyczącym zarówno technik sprzedaży, jak i procesu obsługi. Tekstowi towarzyszą kolorowe rysunki.

Coraz częściej Klient rezygnuje z zakupienia produktu czy usługi, gdyż nie był obsłużony tak, jak by oczekiwał. Każdy z nas ma takie doświadczenie, że opuścił sklep, serwis czy biuro jakiejś firmy, mówiąc sobie: "nigdy więcej tutaj" i przenosił się do konkurencji. I odwrotnie – w wielu przypadkach jesteśmy w stanie przymknąć oko na wyższą cenę czy też na inne niedoskonałości, jeżeli pracownicy obsługi stworzą przyjemną atmosferę, czyli zadbają o te najbardziej miękkie elementy jakości. Emocje, czyli odczucia, jakie uda nam się wywołać w trakcie kontaktu z klientem, będą miały wpływ na jego decyzję: zaufanie, sympatia, tolerancja, zrozumienie itp. (to wszystko emocje!) lepiej i skuteczniej wpłyną na Klienta niż złość, irytacja, lekceważenie itd.

W starożytności posłaniec, który przynosił złe wieści, często skracany był o głowę. Dlaczego? Ponieważ źle się kojarzył. Tak właśnie funkcjonujemy i tak pracuje nasz umysł. Odbieramy różne sytuacje i doświadczenia na poziomie emocji i w ten sposób nasz umysł przetwarza te doświadczenia kojarząc z miejscami, ludźmi czy sytuacjami. Dlatego nie odwiedzamy tych miejsc, firm, a często i ludzi, którzy nam się źle kojarzą. Często za to chadzamy do jakiegoś sklepu, pubu czy restauracji dlatego, że dobrze się tam czujemy. Pozytywne emocje w trakcie kontaktu z klientem są równie ważne jak i strona merytoryczna. Zadaniem pracowników obsługi jest więc także budowanie relacji z klientem na emocjach, które tej relacji służą.

Pytanie, jakie dobrze jest sobie postawić, brzmi: jak budować zaufanie i wiarygodność w oczach Klientów? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ponieważ składają się na nią różne elementy obsługi Klienta, o których mówi książka.

Autorami książki są: Maciej Matczak, konsultant specjalizujący się w marketingu usług serwisowych, Marcin Urbański zajmujący się sprzedażą i komunikacją oraz Maciej Brzeziński, praktyk w zarządzaniu warsztatami samochodowymi.

Spis treści:
SZALENIE WAŻNY ROZDZIAŁ WPROWADZAJĄCY /5

ROZDZIAŁ 1. UMÓWIENIE WIZYTY I PRZYGOTOWANIE DO PRZYJĘCIA KLIENTA /22

ROZDZIAŁ 2. PRZYJĘCIE KLIENTA /26

ROZDZIAŁ 3. ORLEN OIL: PRZYJAZD BEZ UMÓWIENIA SIĘ, SZYBKA OBSŁUGA /36

ROZDZIAŁ 4. GOODYEAR: SPRZEDAŻ OPON I USŁUG DODATKOWYCH /43

ROZDZIAŁ 5. FORD: SPRZEDAŻ PODCZAS OCZEKIWANIA NA DIAGNOZĘ /52

ROZDZIAŁ 6. NAPRAWA POJAZDU /60

ROZDZIAŁ 7. SENTECH: NAPRAWA SAMOCHODU, WYMIANA PRZEWODÓW ZAPŁONOWYCH /63

ROZDZIAŁ 8. WYDANIE SAMOCHODU /71

ROZDZIAŁ 9. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE: ZAŁATWIENIE REKLAMACJI /77

ROZDZIAŁ 10. KONTAKTY POSPRZEDAŻNE: ZACHĘCANIE DO PONOWNEGO PRZYJAZDU, BADANIE SATYSFAKCJI /81

kod00

NA SKRÓTY

...czyli jak szybko i sprawnie sfinalizować transakcję... Tuż po zalicytowaniu w aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
  1. wybór sposobu płatności (przedpłata albo przesyłka pobraniowa);
  2. dane adresowe (na które mamy wysłać przesyłkę);
  3. wybór dokumentu sprzedaży (paragon albo faktura VAT);

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy przesyłki.

KOSZTY WYSYŁKI

11,00 PLN - Przedpłata na konto
15,00 PLN - Przesyłka pobraniowa Priorytet Poczta Polska

DANE FIRMY

Konrad Płachta - MOTOHELP
ul. Bohaterów Studzianek 13/5
26-670 Pionki

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672
MOTOHELP Księgarnia motoryzacyjna e-mail BOK: [zasłonięte]@motohelp.pl

NUMER KONTA

mBank - BRE Bank S.A.
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462 mBank

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...
zaloguj się do Allegro i wyślij email
książki AUDI książki CITROEN książki BMW książki DAEWOO książki FORD książki FIAT książki FSO książki HONDA książki MAZDA książki MERCEDES książki OPEL książki NISSAN książki PEUGEOT książki RENAULT książki VW książki SKODA książki TOYOTA książki SEAT

POLECAMY KSIĄŻKI Z NAJPOPULARNIEJSZYCH SERII WYDAWNICZYCH:

Budowa i eksploatacja pojazdów samochodowych Informatory techniczne Bosch Obsługa i naprawa Poradnik serwisowy Sam naprawiam samochód Samochody marzeń
Oświadczenie Design by szumar. Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.