Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Jak solidnie przygotować profesjonalny

28-02-2012, 20:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030969907
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 31-01-2012 16:47:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan - wyd. II
Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik

Jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan - wyd. II
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]55625
  • liczba stron: 188
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest zarówno dobry pomysł, jak i skuteczny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się firmy w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy tym, czym dla pilota samolotu jest mapa lotu.

    Napisanie biznesplanu nie jest rzeczą łatwą i prostą, gdyż wymaga znajomści wielu dziedzin wchodzących w skład nauk ekonomicznych, ale również dużych umiejętności analitycznych, wiedzy i intuicji dotyczącej funkcjonowania przedsiębiorstwa w przyszłości.

    Biznesplan jest zestawem dokumentów, analiz i programów, w których na podstawie aktualnej sytuacji finansowej i danych historycznych oraz przewidywanych zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa zawarta jest projekcja celów firmy i sposobów ich osiągania przy wszelkich istniejących uwarunkowaniach natury finansowej, rynkowej, marketingowej, organizacyjnej, prawnej, kadrowej, technologicznej, ekologicznej, a czasem również geograficznej i politycznej. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, m.in. przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych.

    Biznesplan jest konkretyzacją zamierzeń, bazującą na realistycznej ocenie dotychczasowych wyników, potencjału przedsiębiorstwa, warunków konkurencji oraz tendencji rozwojowych rynku i postępu techniczno-organizacyjnego, mającą przyczynić się do realizacji zamierzonych celów, a w konsekwencji do wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa.

    Głównym celem książki jest przedstawienie metodologii sporządzania profesjonalnego biznesplanu, a także przybliżenie podstawowych metod i najważniejszych zasad wymagających zastosowania w procesie opracowywania tego dokumentu, oraz wskazanie kryteriów formalnej i merytorycznej oceny biznesplanu. Publikacja ta może być wykorzystana przez wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie, prawidłowo opracować biznesplan.

    Spis treści:
    Wprowadzenie 5
    Rozdział 1.
    Rola planowania w działalności przedsiębiorstwa - Andrzej Tokarski 7
    1.1. Definicja planowania 7
    1.2. Cechy charakterystyczne planowania - rodzaje planów 8
    1.3. Podstawowe zasady planowania 15
    Rozdział 2.
    Podstawy metodyczne sporządzania biznesplanu - Andrzej Tokarski 19
    2.1. Pojęcie i cechy charakterystyczne skutecznego biznesplanu 19
    2.1.1. Korzyści z opracowania biznesplanu 30
    2.2. Typowe zastosowanie biznesplanu 32
    2.3. Funkcje biznesplanu 40
    2.4. Błędy i zagrożenia w sporządzaniu i realizacji biznesplanów 42
    2.5. Kryteria oceny biznesplanu i związana z nim odpowiedzialność 49
    2.6. Procedura tworzenia biznesplanu 55
    Rozdział 3.
    Części składowe biznesplanu - Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski 65
    3.1. Elementy składowe biznesplanu 65
    3.2. Zawartość biznesplanu 68
    3.3. Struktura biznesplanu 77
    Rozdział 4.
    Część wstępna biznesplanu - Maciej Tokarski, Jacek Wójcik 95
    4.1. Streszczenie biznesplanu - podsumowanie wykonawcze 95
    4.2. Charakterystyka firmy 98
    4.3. Charakterystyka planowanego przedsięwzięcia 100
    Rozdział 5.
    Część merytoryczna biznesplanu - Maciej Tokarski 103
    5.1. Analiza rynku i branży 103
    5.2. Charakterystyka produktu i procesu produkcyjnego 108
    5.3. Analiza strategiczna 113
    5.4. Plan marketingowy 133
    5.5. Plan finansowy 146
    Rozdział 6.
    Część końcowa biznesplanu - Jacek Wójcik 167
    6.1. Wnioski - plan wdrożeń 167
    6.2. Aneks - załączniki 168
    Zakończenie 173
    Przypisy 175
    Bibliografia 182
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa